فونیکسریمکسبهتام

اسب در حال شیهه ای که هنوز بدون سوارکار مانده

عصر خودرو- رئیس هیئت مدیره فراری می گوید به انتخاب مدیر عامل برای این خودروسازی ایتالیایی نزدیک شده اند.

اسب در حال شیهه ای که هنوز بدون سوارکار مانده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، جان الکان John Elkann رئیس هیئت مدیره فراری در جمع سهامداران گفت که پیشرفت خوبی برای معرفی فهرست نهایی نامزدهای پست مدیر عاملی خودروساز ایتالیایی فراری صورت پذیرفته است.

    الکان می گوید: «این فهرست شامل افرادی است که خصلت ها و خصوصیات مناسبی برای کسب عنوان مدیر عاملی از جمله از همه مهمتر قابلیت های فنی برای راهبری کمپانی ما را دارند.»

    لویس کامیلری Louis Camilleri‌ مدیر عامل سابق فراری در ماه دسامبر سال گذشته [2020] از سمت خود کناره گیری کرد و برای این تصمیم خود دلایل شخصی را بهانه آورد. او 2 سال و نیم هدایت فراری را برعهده داشت. این در حالی است که خودروسازی فراری مجبور شده است برای بقا در این عرصه پررقابت، محصولات و مدل های هیبریدی و اولین خودروی شاسی بلند خود به نام «پروسانگ» را عرضه نماید.

    در این باره الکان گفته است: «مدیر عامل جدید و تیم مدیریت ارشد او، در آینده هیجان انگیز فراری با شما [سهمامداران] شریک خواهد بود و در جمع شما در روز سرمایه سال 2022 حضور خواهد داشت، مخصوصاً که سال 2022 سالی بسیار مهم برای راه اندازی و معرفی محصولات جدید به ویژه پروسانگ است، محصولی که واقعاً خاص است.»

    الکان همچنین به این موضوع اشاره کرده است که در سال جدید این کمپانی که با لوگوی 'Cavallino Rampante' یا «اسب در حال شیهه» معروف است سه محصول جدید را رونمایی خواهد کرد و راهبرد برقی تر شدن محصولات را دنبال خواهد کرد. اولین خودروی تمام برقی فراری از سال 2025 به دست مشتریان می رسد. با این که در چند سال گذشته ارزش سهام این شرکت تخت و ثابت مانده امسال افزایش مختصر 1.5 درصدی را تجربه کرده است. تحلیل گران اقتصادی و سرمایه گذاران بیشتر فراری را کمپانی سازنده کالا و خدمات لاکچری می شناسند تا یک متخصص در صنعت خودرو. کامیلری هم در 2 سال و نیم از دوره مدیر عاملی اش در فراری، برنامه ای جامع را تدوین کرد که این برند را در سایر صنایع از جمله پوشاک، لوازم جانبی، سرگرمی و محصولات و خدمات لاکچری بسط و گسترش دهد.

    الکان هم اعتقاد دارد که فراری در اجرای چنین برنامه هایی پیشرفت خوبی داشته است،‌ به ویژه رستوران تاریخی کاوالینو در مرکز شهر میلانو در ماه مه [ماه آینده] افتتاح خواهد شد و کلکسیون محصولات لاکچری فراری از ماه ژوئن (خرداد) راه اندازی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو