فونیکسریمکسبهتام

کارواش در محل ارزان و مقرون به صرفه

عصر خودرو- کارواش در محل همانطور که از نامش پیداست به معنی شستشوی ماشین شما در محل سکونت یا هر محلی که خودتان تعیین می کنید است.

کارواش در محل ارزان و مقرون به صرفه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بسیاری از افراد این سوال را دارند که کارواش در محل ها چگونه پروسه شستشو را انجام می  دهند و آیا هزینه آن ها بالاتر از کارواش ها موجود در سطح شهر نیست. در ادامه این متن قصد داریم ویژگی های کارواش سیار و مقایسه آن با دیگر کارواش ها بپردازیم و تلاش می کنیم در این متن به تمام سوالات شما درباره کارواش در محل ها توضیحات لازم را بدهیم.

    معرفی کارواش های مختلف

    کارواش ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن ها از روش به خصوصی برای شستشوی ماشین استفاده می کنند. برخی از این روش ها دارای مزایای بالاتری هستند و به همین دلیل نیز ممکن است گران قیمت تر باشند. برخی از انواع کارواش ها  که در زیر معرفی می کنیم را می توان هم به صورت کارواش فیزیکی و هم کارواش سیار استفاده کرد. کارواش ها در حال حاضر به مواردی که در زیر نام می بریم تقسیم بندی می شوند.

    کارواش دروازه ای

    کارواش های دروازه ای از گران قیمت ترین انواع کارواش ها هستند، چرا که این نوع کارواش ها کاملا اتوماتیک بوده و در فرآیند شستشو ماشین هیچ فردی دخالت ندارد. در این نوع کارواش ها فوم پاش و انواع برس وصل به کارواش دروازه ای هستند و با حرکت در اطراف ماشین آن را به طور کامل شستشو می دهند. این روش همانطور که می بینید بسیار پرهزینه است و به هیچ عنوان قابل استفاده برای کارواش در محل نیست.

    کارواش تونلی

    کارواش های تونلی مثل کارواش های دروازه ای تمام وسایل مورد نیاز برای شستشو ماشین از جمله فوم پاش، آب پاش و برس ها همگی بر روی دستگاه وصل هستند و با فرآیند شستشو با عبور ماشین انجام می شود.

    کارواش نانو

    کارواش نانو می تواند در هر نوع شستشو از جمله کارواش سیار استفاده شود. در این نوع کارواش ها از دستگاه های به خصوصی استفاده نیم شود، بلکه از انواع شوینده های به خصوصی که نانو هستند که باعث شستشو و پولیش بهتر ماشین می شوند.

    کارواش نانو بخار

    کارواش های نانو بخار نیز از همان انواع شوینده های نانو استفاده می کنند، اما علاوه بر آن از بخار آب بالا نیز برای شستشو و تمیز بیشتر ماشین استفاده می شود. دستگاه های کارواش در محل اکثر مجهز به نانو بخار هستند. در این روش از نوعی بخار خشک و مرطوب برای تمیزی بیشتر استفاده می شود و همچنین به میزان زیادی باعث صرفه جویی در آب می شوند و همین موضوع آن ها را برای استفاده در کارواش های سیار مناسب کرده است.

    مزایای کارواش در محل

    بله امروزه انواع کارواش ها بوجود آمده اند، که اکثر آن ها از روش واترجت استفاده می کنند. اما دلیل اینکه کارواش در محل رونق بالاتری گرفته است مزایای بی نظیر آن است. شما در کارواش در محل نیازی ندارید که به مسیرهای طولانی را در ترافیک های سنگین شهرهای شلوغ طی کنید و به کارواش بروید تا ماشین خود را بشویید. البته این  اوج خوشبختی است بتوانید بعد از گذراندن ترافیک ها ماشین خود را سریع بشویید چرا که گاهی صف های بلند کارواش ها خود مزید بر علت خواهند شد. بنابراین مهمترین مزیت کارواش های سیار سرعت بالا و هدر رفتن زمان زیادی از شما است. از طرفی شما می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید و ماشین خود را در محل کار یا پارکینگ منزل به دست کارواش ها بسپارید.

    قیمت کارواش در محل

    قیمت کارواش در محل یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد را پشیمان می کند که به سراغ استفاد از این خدمات بروند. بسیاری از افراد فکر می کنند که هزینه های کارواش سیار بسیار بالاتر از کارواش های حضوری است. اما در حقیقت هزینه های آن ها خیلی تفاوتی ندارند و از طرفی شما با در نظر گرفتن مزایای کارواش سیار متوجه خواهید شد که این روش بسیار به صرفه است. از طرفی  شما با سپردن ماشین خود به کارواش در محل می توانید نظارت کامل بر نحوه شستشو داشته باشید و زمان زیاید را صرف رفتن تا کارواش ها نکنید. در حقیقت با یک حساب سرانگشتی شما خواهید فهمید که این روش بسیار به صرفه تر است و برای شما آرامش بیشتری را نیز به ارمغان خواهد آورد.

    جمع بندی

    کارواش در محل سال ها است که به صورت تلفنی نیز فعالیت می کند، اما امروزه این کسب و کار نیز به صورت اینترنتی قابل جستجو است و شما می توانید از این طریق اینترنتی و تلفنی سفارش های خود را ثبت کنید. همچنین برخی ا زآن ها داری اپلیکیشن نیز برای سفارش هستند. اما برای یافتن برترین کارواش در محل های شهر خود می توانید به سایت نیازیتو به آردس اینترنتی niazito.com مراجعه کنید. سایت نیازیتو سایتی جهت معرفی کسب و کارهای اینترنتی و حضوری است و شما می توایند با مراجعه به این سایت با برترین کارواش در محل های شهر خود آشنا شوید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط