فونیکسریمکسبهتام

ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی

عصر خودرو- حساب نگه داشتن کار شایسته ای است که خیلی از اوقات از دلِ داده های ذخیره شده، اطلاعات نابی به دست می آیند.

ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، داده ها معمولاً دروغ نمی گویند. گاهی اوقات اطلاعاتی که از داده های ذخیره شده بیرون می آیند می توانند شگفتی ایجاد کنند. کاری که اینشوریفای Insurify انجام می دهد. کار این وبسایت این است که نرخ بیمه خودروها را با هم مقایسه می کند. به همین دلیل آنها بانک اطلاعاتی 4 میلیون متقاضی بیمه را در اختیار دارند و می توانند با داده های آنها ور بروند و به تجزیه و تحلیل بپردازند.

    بعد از بالا و پایین کردن و تجزیه و تحلیل کردن این داده ها مشخص شده است که چه خودروهایی و چه مدل هایی کمترین تصادف و کمترین جریمه را داشته اند. خودروهایی که هرگز از چراغ قرمز عبور نکرده اند، برای سرعت بالا جریمه نشده اند، هرگز صحنه تصادف را ترک نکرده اند و از این اطلاعات فهرستی از خودروها و صاحبان خودروهایی به دست آمده که کمترین اصطکاک را با قوانین راهنمایی و رانندگی داشته اند. این طور هم نیست که این خودروها در گاراژ منزل مانده باشند و کیلومترشمارشان بی حرکت مانده باشد.

    بر اساس تجزیه و تحلیل های انشوریفای، در جاده ها و خیابان های آمریکا ون «شورولت آسترو» برنده جایزه بهترین رانندگی است و کمترین خلافی به ثبت رسیده را از آن خود کرده است. این ون که قدرت موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند و مدل های جدیدتر آن به هر چهار چرخ، روی پلتفرم فشرده مینی ون شورولت S-10‌ تولید می شد.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اینشوریفای، ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی [کمترین تصادف و خلاف رانندگی] [در آمریکا] و درصد رانندگی با سابقه ی پاک [بدون تصادف و خلافی]عبارتند از:

    شورولت آسترو: 86%
    شورولت آپلندر: 85.23%
    دوج کاروان: 85.04%
    فورد ویندستار: 84.76%
    نیسان کوئست: 84.56%
    کادیلاک دِویل: 83.74%
    تویوتا سیینا: 83.59%
    شورولت کوروت: 83.19%
    شورولت لومینا: 82.91%
    لینکلن نویگیتور: 82.90%

    شاید برای شما هم جالب باشد که از سال 2005 شورولت آپلندر جایگزین شورولت آسترو شده است و حالا این آمار و اطلاعات نشان می دهد که شورولت آسترو حداقل از لحاظ این معیار از آپلندر بهتر بوده است.

    نکته جالب دیگر این اطلاعات به دست آمده از داده های اینشوریفای این است که 5 خودروی اول این فهرست را مینی ون ها تشکیل داده اند. و در مجموع 60 درصد از این فهرست 10 تایی مینی ون هستند. البته مهمترین دلیل پاک بودن سابقه ی این خودروها از خلافی رانندگی یا تصادف و بیمه  می تواند این باشد که مینی ون ها خودروی خانواده ها با بچه های کوچک هستند و طبیعی است که خانواده ها قوانین راهنمای و رانندگی را بیشتر رعایت می کنند. حضور بچه ها در خودرو در اغلب موارد عامل مهمی در بالا رفتن دقت در رانندگی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو