فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

برگزاری ۳ مناقصه برای خرید اتوبوس‌های جدید

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: مناقصه خرید اتوبوس‌های جدید در حال برگزاری است و بازگشایی پاکت‌ها و اعلام برنده ۱۵ خرداد ماه اعلام می‌شود.

برگزاری ۳ مناقصه برای خرید اتوبوس‌های جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: چند روز گذشته تعدادی از افراد سندیکای کارگری که یک تشکل غیرقانونی است در مقابل شورای شهر تهران تجمع کرده بودند، شرکت واحد، شورا‌های اسلامی کار را دارای نمایندگان قانونی می‌داند، اما تقاضای آن‌ها در کل، رسیدگی به وضعیت مطالبات بود که در همان موقع بخش عمده‌ای از آن ساماندهی شده بود.

    وی ادامه داد: یک سری از مطالبات آن‌ها مربوط به لباس کار بود که ما مبلغ آن را در فیش حقوقی‌شان لحاظ کردیم، مطالبه دیگر آن‌ها نیم‌چاشت بود که به صورت شیر و کیک باید در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت، اما در سال 99 به دلیل مشکلات این کار با تاخیر انجام شد که آن را هم مبلغش را در فیش حقوقی پرداخت کردیم.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: این افراد خواسته دیگری همچون طبقه‌بندی مشاغل هم داشتند که مصوبه آن را در سال 99 از هیئت مدیران دریافت کردیم و اواخر همان سال قراردادی 6 ماهه با پیمانکار امضا شد که اصلا موضوع خاصی نیست که نیاز به تجمع داشته باشد.

    ترفع با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید یادآور شد: مناقصه خرید اتوبوس‌های جدید در حال برگزاری است، مناقصه اول 120 دستگاه اتوبوس، مناقصه دوم 100 دستگاه مینی بوس 2 در و مناقصه سوم هم 20 دستگاه ون برای معلولان و جانبازان است، بازگشایی پاکت‌ها و اعلام برنده 15 خرداد ماه اعلام می‌شود.

    وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان اتوبوس، گفت: در این رابطه مکاتبات بسیار زیادی انجام شده و لیست تمام رانندگان را ارسال کردیم که امیدواریم عملیات تزریق به زودی انجام شود، ما حتی مکانی را هم برای واکسیناسیون این افراد در نظر گرفتیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو