فونیکسریمکسبهتام

اولین موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسون LiveWire رونمایی شد

عصر خودرو- LiveWire، اولین موتورسیکلت برقی از مارک جدید هارلی دیویدسون است که کمتر از ۲۲ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

اولین موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسون LiveWire رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، LiveWire، موتورسیکلتی جدید از هارلی دیویدسون است که با نیروی الکتریکی کار می کند. این موتورسیکلت جدید که از موتورسیکلت برقی قبلی LiveWire الهام گرفته شده است، قابلیت استفاده بیشتری دارد و در عین حال جوان پسندانه تر است.

    قرار است قیمت LiveWire One از 21 هزار و 999 دلار شروع شود، اگرچه مالیات فدرال 2 هزار و 500 دلار، قیمت نهایی را برای مشتریان به زیر 20 هزار دلار کاهش می‌دهد. این موتورسیکلت ارزان‌تر از اولین محصول LiveWire هارلی که قیمت پایه آن 29 هزار و 799 دلار است. LiveWire One علی رغم ارائه پیشنهادی مقرون به صرفه، مزایایی را نسبت به تلاش اولیه شرکت در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

    برآورد دامنه بزرگراه ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که این رقم به کمتر از 234 کیلومتر در ساعت برسد. LiveWire هنوز جزئیات فنی زیادی در مورد موتورسیکلت به اشتراک نگذاشته است، هرچند افزایش دامنه احتمالاً نتیجه باتری ارتقا یافته است.

    صحبت از باتری شد، باتری LiveWire One این قابلیت را دارد که در عرض 60 دقیقه باتری را شارژ کند.  اگر به موقع آن را به شارژ وصل کنید،  LiveWire می تواند در عرض 45 دقیقه از صفر تا 80 درصد با همان شارژر DC پر شود.  به غیر از شارژ سریع، سایر ویژگی‌های اصلی شامل یک واحد اندازه گیری اینرسی شش محوره برای کمک به کنترل کشش و ABS وجود دارد.

    سفارش LiveWire One کاملا آزاد است، اگرچه برند جدید رویکرد کمی جالبی را دنبال می‌کند. فقط 12 نمایندگی مجاز به فروش موتورسیکلت برقی جدید هستند که همه آن‌ها در کالیفرنیا، تگزاس یا نیویورک واقع شده اند. نمایندگی‌های بیشتری قرار است در آینده به LiveWire دسترسی پیدا کنند، هرچند هنوز در مورد محل استقرار این نمایندگی‌ها خبری در دست نیست.

    اگر این موتورسیکلت هنوز در معرض عموم قرار نگرفته است بدین دلیل است که هنوز در نمایشگاه به نمایش در نیامده و قرار است هارلی دیویدسون در 18 ژوئیه در نمایشگاه موتورسیکلت بین المللی کالیفرنیای شمالی شخصاً از موتورسیکلت برقی خود رونمایی کند. ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد موتورسیکلت  از جمله ارقام عملکرد و مشخصات باتری به موقع ارائه شود.

    LiveWire One فقط اولین موتور از چندین موتورسیکلت برقی است که در حال حاضر هارلی دیویدسون در حال توسعه آن است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط