فونیکسریمکسبهتام

XC۶۰؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت

عصر خودرو- ولوو XC۶۰ مدل ۲۰۲۱ با ظاهری زیبا و طراحی متفکرانه، تصویری منحصر به فرد از شاسی بلند لوکس جمع و جور اسکاندیناوی را ارائه می‌دهد.

XC۶۰؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱:۰۰
  • XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت
  • XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت
  • XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت
  • XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولوو XC60 مدل 2021 با ظاهری زیبا و طراحی متفکرانه، تصویری منحصر به فرد از شاسی بلند لوکس جمع و جور اسکاندیناوی را ارائه می‌دهد. در XC60 ، سه پیشرانه چهار سیلندر ارائه شده است، T5 توربوشارژ استاندارد بوده، در حالی که نسخه توربوشارژ و سوپرشارژ به نام T6 و یک نوع پلاگین هیبریدی T8 اختیاری هستند، همه این‌ها قدرت کافی و بهره وری مناسب سوخت را فراهم می‌کنند.

کابین مجلل XC60 فشار واقعی را به رقبایی مانند آئودی Q5، ب ام و X3 و کلاس مرسدس بنز GLC وارد می‌کند و مجموعه ویژگی‌های استاندارد کمک راننده آن را در بخش ایمنی برجسته می کند. یک صفحه نمایش 12.3 اینچی دیجیتال و یک صفحه نمایش سرگرمی 9.0 اینچی به صورت عمودی نیز استاندارد هستند و گزینه‌های زیادی برای اتصال فراهم می‌کنند.

XC60 چندین ویژگی استاندارد جدید را برای سال 2021 دریافت می‌کند، از جمله نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب، چراغ‌های LED، پد شارژ تلفن‌های هوشمند بی سیم، سنسور‌های پارک جلو و همچنین طراحی چرخ 19 اینچی جدید و آینه‌های خارجی با عملکرد خودکار کم نور شدن است.

ولوو رادیوی AM را در XC60 حذف کرده است، اما طرفداران قالب همچنان از طریق یک برنامه ارائه شده (TuneIn)، از طریق سیستم سرگرمی و اطلاعات می‌توانند گوش دهند. مدل R-Design از تزئینات بیرونی سیاه استفاده می‌کند و مدل‌های مجهز به پیشرانه هیبریدی پلاگین T8 نام Recharge را می‌گیرند تا آن‌ها را با SUV شارژ تمام الکتریکی XC40 که امسال راه اندازی شده هماهنگ کند.

تزئین لوکس Inscription یک بسته Lounge جدید دریافت می‌کند که به صندلی‌های جلو ماساژ دهنده، Nubuck و آفتابگیر‌های چرمی اضافه می‌شود. متاسفانه، ولوو جایگزین مورد علاقه ما (Bursting Blue)، در پالت رنگ XC60 با Savile Grey Metallic شده است. R-Design مجهز به سیستم صوتی Harman / Kardon، ناوبری درون داشبورد، بالابر عقب با کارکرد نیرو و کنترل خودکار چهار منطقه‌ای است.

ولوو سه پیشرانه متفاوت T5، T6 و T8 را در XC60 ارائه می‌دهد که همه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه هستند. پیشرانه جلو استاندارد است، اما با ارتقا به پیشرانه T6 یا T8، پیشرانه تمام چرخ نیز اضافه می‌شود. زیر کاپوت پایه T5 نشان XC60s یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر قرار دارد که 250 اسب بخار قدرت دارد. 6.4 ثانیه زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در آزمایش ها کافی است، اما قابل توجه نیست.

T6 از همان توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر T5 بهره می‌برد، اما یک سوپرشارژر بیشتر به آن اضافه می‌شود.  نسخه پلاگین هیبریدی T8 موتور T6 را گرفته و آن را با مجموعه‌ای از موتور‌های الکتریکی در مجموع 400 اسب بخار یا 415 در مدل Polestar Engineered جفت می‌کند.

XC60 به خوبی از پیچ‌ها عبور می‌کند، هنگام مسافرت  با اطمینان مسیر‌ها را تغییر می‌دهد، اما مانند پورشه ماکان قدرتمند نیست. در هنگام رانندگی از جاده‌های خشن‌تر، رانندگی می‌تواند تجربه سختی را داشته باشد، اما در جاده های صاف مطلوب و آرام است.

XC60 با یک ظاهر طراحی داخلی و مواد غنی که نمایانگر Volvos گرانتر است، مانند کادیلاک است. کابین آرام و راحت امکانات نشستن راحت را برای بزرگسالان در هر دو ردیف فراهم می‌کند. در حالی که صندلی‌های عقب آن تا شده است، 20 چمدان دستی را می توان در آن جا داد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو