فونیکسریمکسبهتام

ناگفته‌های راننده تریلی که با چرخ‌های پنچر محموله اکسیژن را به مقصد رساند

عصر خودرو- گفتگویی با راننده تریلی که محموله گاز اکسیژن را برای نیاز بیماران یک بیمارستان با چرخ‌های پنچر به مقصد رسانده بود.

ناگفته‌های راننده تریلی که با چرخ‌های پنچر محموله اکسیژن را به مقصد رساند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاهرخ بیگدلی راننده تریلی با بیان اینکه 26 سال راننده تریلی هستم و در شهرهای مختلف بار حمل میکنم، گفت: 10 سال است که به عنوان راننده پتروشیمی مشغول به کار هستم موادی مربوط به اکسیژن و آمونیاک جابه جا می کنم.

    او ادامه داد: چند وقت پیش یکی از بیمارستان های شهر قائم شهر درخواست ارسال دستگاه های اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی را داشت که به صورت داوطلبانه این اقدام را قبول کردم.

    او ادامه داد: حمل دستگاه اکسیژن ساز دارای قلق و روش خاصی است که با توجه به سابقه ای که داشتم و در راه رضای خدا این اقدام را قبول کردم.

    او درباره حادثه ای که در بین راه برای تریلی رخ داد، گفت: در بین راه لاستیک تریلی پنچر شد و من چون لاستیکی زاپاس نداشتم تماس گرفتم با بیمارستان که دیر می رسم اما اعلام کردن که بیمارستان به شدت به این دستگاه ها احتیاج دارند.

    این راننده تریلی در ادامه گفت: با توجه به درخواست دکتر و پرستاران برای این دستگاه های اکسیژن ساز تصمیم گرفتم با همین وضعیت دستگاه ها را به بیمارستان تحویل دهم که خدا رو شکر توانستم سالم و به موقعه برسانم و جان این بیماران را نجات دهم.

    بیکدلی بیان کرد: در حال حاضر در حال حمل بار برای شهر سوسنگرد هستم وهیچ درخواستی هم برای هدیه و یا کمک ندارم.

    پول جمع شده برای خسارتم را قبول نمی کنم
    بیکدلی بیان کرد: گروهی از مردم در قائم‌شهر و دیگر شهرها تصمیم گرفتند تا با جمع‌آوری پول، خسارت لاستیک تریلر را بپردازند اما به هیچ وجه خسارتی دریافت نمی‌کنم و از مردم خواسته ام تا اگر پولی جمع می‌کنند آن را به بیماران کرونا پرداخت کنند که برای تهیه دارو و خدمات پزشکی نیاز مالی دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو