فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

برنامه وزیر پیشنهادی دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش، گفت: هواپیماسازی، تنوع‌بخشی به محصولات نظامی، ورود به حوزه معدن و کمک به صنعت خودروسازی از جمله برنامه‌های آقای آشتیانی است.

برنامه وزیر پیشنهادی دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست ظهر امروز (دوشنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کمیسیون در سومین نشست امروز میزبان آقای محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود تا برنامه‌های وی برای حضور در این وزارتخانه مورد بررسی قرار گیرد.

    نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این نشست سوالات و دغدغه‌های خود درباره حوزه‌های دفاعی، امنیتی، موضوعات رفاهی نیروهای نظامی و... مطرح کردند که وزیر پیشنهادی دفاع پاسخ‌های مربوطه را ارائه کرد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: آقای آشتیانی به تشریح سوابق کاری، برنامه‌ها و رویکردهای خود برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هواپیماسازی، تنوع‌بخشی به محصولات نظامی، ورود به حوزه معدن، کمک به صنعت خودروسازی و.. از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط