فونیکسریمکسبهتام

اوشان X۷؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس

عصر خودرو- اوشان برند زیرمجموعه چانگان یک شاسی بلند جذاب را در کاتالوگ فروش خود دارد.

اوشان X۷؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، اوشان اکس7 در بازار چین از 12500 تا 19 هزار دلار قیمت دارد. این محصول از منظر ابعاد برابر با 4705 میلیمتر در طول، 1860 میلیمتر در عرض و 1720 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2780 میلیمتر است.

از منظر ظاهری ویژگی های مناسبی را با توجه به برچسب قیمت خود، همراه دارد. بویژه طراحی گریل(جلوپنجره) و خط شانه قوی که از همان برخورد اول، چشم بیننده را درگیر خود می کنند.

در بخش پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 178 اسب بخار خروجی و گشتاور 265 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دی سی تی قابل سفارش است.

اوشان اکس7 در تمامی تریم ها فاقد سامانه چهار چرخ محرک است.

سیستم ترمز در تمام چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در اندازه های 17 اینچی برای مدل پایه و 19 اینچی آپشن ارائه می شوند.

در طراحی فضای داخل کابین مجموعه زیبایی را مشاهده می کنیم که در ترکیب مواد اولیه باکیفیت و فناورانه ها به خوبی عمل شده است. نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، سیستم تهویه، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی ها، گرم کن و تهویه صندلی ها، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان چرم، استراحتگاه دست جلو، پاور ویندوز، گرم کن آینه، آینه ها با تنظیم الکتریکی و جمع شونده خودکار، سنسور باران، برف پاک کن عقب و ... بخشی از امکانات این فضا هستند.

در رابطه با ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل، ورود بدون کلید، سیستم ضد سرقت، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دوربین پانورامیک، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و... قابل اشاره هستند.

بخشی از موارد نامبرده فقط در حالت آپشن ارائه می شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو