فونیکسریمکسبهتام

سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس

عصر خودرو- یکی از برندهای خودرویی فعال در کشور چین که احتمالا نام آن برایتان آشنا نباشد، از همکاری دانگ فنگ و هوندا شکل گرفته و با نام سیمینگ روانه بازار می شود. از این برند تا کنون ۲ کراس اوور معرفی شده که در مطلب امروز نگاهی به M-NV اسپرت با مدل ۲۰۲۱ خواهیم داشت.

سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این محصول در بازار چین از 23 تا حدود 25 هزار دلار با توجه به تریم قیمت گذاری شده است.

طراحی
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طراحی سیمینگ ام-ان ویی تلاش شده تا ظاهری متفاوت و آینده نگر برای آن در نظر گرفته شود. این رویکرد در نمای جلو شرایط جالبی شکل داده اما با توجه به توسعه محدود خودرو در عرض، در نمای عقب کمبودهای طراحی مذکور بیشتر احساس می شود.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4324 میلیمتر در طول، 1785 میلیمتر در عرض و 1637 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2610 میلیمتر است. وزن خالص با توجه به تریم 1575 و 1610 کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه
M-NV اسپرت یک کراس اوور الکتریکی است که از موتور 120 کیلوواتی(163 اسب بخار) استفاده می کند. گشتاور این مجموعه برابر با 280 نیوتن متر اعلام شده است. انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی از باتری لیتیومی 53.4 کیلووات ساعت و یا نمونه بزرگتر 61.3 کیلووات ساعت تامین می شود. زمان لازم برای شارژ کامل باتری حدود 9 ساعت محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو با باتری ضعیف تر 401 کیلومتر و در نمونه قویتر 490 کیلومتر محاسبه شده است.

موتور الکتریکی با محور جلو در ارتباط است و در بخش جعبه دنده نیز از نمونه تک سرعته استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 18 اینچی هستند.

بیشینه سرعت M-NV برابر با 140 کیلومتر برساعت است.

کابین و ایمنی
فضای داخل کابین با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ویژه سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر جذاب و امروزی به نظر می رسد و از امکانات آن می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، یو اس بی، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه ها با تنظیم الکتریکی، تاشونده اتوماتیک و گرم کن، برف پاک کن عقب، پشتیبانی از فرمان های صوتی، اسکای روف پانورامیک الکتریکی و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ورود بدون کلید، سیستم ضد سرقت، کروز کنترل ثابت، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ جلو و عقب به علاوه ایربگ جانبی ردیف جلو، ایزوفیکس صندلی کودک و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو