فونیکسریمکسبهتام

مشکل لغو ثبت نام واکسیناسیون برخی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به زودی رفع می‌شود

عصر خودرو- قانع گفت: رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که چند ماه پیش برای واکسیناسیون ثبت نام کردند و لغو شد، در حال حاضر نمی‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند، اما به زودی مشکل برطرف می‌شود.

مشکل لغو ثبت نام واکسیناسیون برخی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به زودی رفع می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کسری قانع، مدیر روابط عمومی شرکت تپسی درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی گفت: پس از مذاکرات و پیگیری‌های تپسی و همزمان با اعلام وزارت بهداشت مبنی بر فراهم شدن امکان ثبت‌نام واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، لیست سفیران تپسی به نهاد‌های مربوطه ارسال و اطلاع‌رسانی شد.

    او ادامه داد: تعداد زیادی از سفیران تپسی در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند و پیامک دریافت نوبت‌دهی از طرف وزارت بهداشت برای آن‌ها ارسال شد، اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها میان مراکز واکسیناسیون و وزارت بهداشت، نوبت تعدادی از سفیران لغو و به زمان دیگری موکول شد.

    مدیر روابط عمومی شرکت تپسی بیان کرد: پس از چند روز وزارت بهداشت اعلام کرد که سفیران با اولویت‌بندی بر اساس سن و میزان فعالیت برای تزریق واکسن مراجعه کنند و در زمان مقرر برای سفیران پیامک ثبت‌نام مجدد ارسال شود.

    او افزود: در حال حاضر و طبق اعلام وزارت بهداشت، امکان تزریق واکسن و ثبت‌نام در سامانه‌ی وزارت بهداشت برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که متولد 1370 و قبل از آن هستند فراهم شده است.

    قانع درباره مشخص شدن زمان واکسیناسیون مجدد آن دسته از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که ثبت نام واکسیناسیون آن‌ها به دلیل ناهماهنگی‌های میان مراکز واکسیناسیون و وزارت بهداشت شده بود، توضیح داد: این دسته از رانندگان در حال حاضر نمی‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند. البته پس از پیگیری‌های تپسی اعلام شد که این مشکل به زودی رفع می‌شود و ما نیز مجددا پیگیر تزریق واکسن برای تمامی رانندگان هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو