فونیکسریمکسبهتام

بهترین خودروهای تولیدی ایران خودرو

عصر خودرو- محصولات ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده خودرو در کشورمان، طرفداران فراوانی دارد.

بهترین خودروهای تولیدی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به‌ویژه اینکه همواره امکان خرید اقساطی و شرایطی خودروهای تولید داخل وجود دارد و می‌توان در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی این کارخانه و برخی مجموعه‌های معتبر ارائه می‌شود، شرکت کرد.

    محصولات ایران‌خودرو از نظر کیفیت ساخت، خدمات پس از فروش و پیدا کردن قطعات و تجهیزات، همیشه برای مشتری ایرانی رضایت‌بخش بوده‌اند و به همین دلیل از انواع تولیدات آن، استقبال می‌شود.

    شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو

    برای خرید باکیفیت‌ترین خودروهای تولید ایران خودرو، سه راه پیش روی شماست.

    • خرید محصولات ایران‌خودرو از کارخانه

    نخست این‌که صبر کنید تا این شرکت خودروساز محصولات خود را در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو عرضه کند و با ثبت نام در طرح‌ها، منتظر نتیجه قرعه‌کشی باقی بمانید.

    درست است که این روش یکی از مطمئن‌ترین روش‌های خرید اقساطی خودرو است، اما باید اعصاب فولادین برای پیگیری نتیجه داشته باشید! چراکه هیچ تضمینی وجود ندارد که طی شش ماه تا یکسال آینده شما بتوانید برنده قرعه کشی شوید.

    معمولا تعداد خودروهایی که در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو عرضه می‌شود، پاسخگوی نیاز متقاضیان نیست. از این رو باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا در طرح‌ها شرکت داده شوید و پس از آن نیز باید انتظار بکشید تا خودرو به شما تحویل داده شود. اگر تحویل فوری خودرو برایتان مهم است، دور این روش را خط بکشید.

    • خرید محصولات ایران ‌خودرو از شرکت‌های لیزینگی

    بسیاری از مردم فریب آگهی‌های خوش رنگ و لعاب شرکت‌های لیزینگی را می‌خورند و گمان می‌کنند با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند در مدت زمان کوتاه‌تری به خودروی دلخواه خود دست پیدا کنند.

    اما واقعیت این است که بسیاری از این شرکت‌ها سابقه چندانی ندارند و در بازارخودرو شناخته شده نیستند. حتی سابقه معامله موفق هم در کارنامه ندارند و اگر شانس بیاورید که پس از دریافت پیش پرداخت به طور کلی جمع نکنند و نروند، غالبا به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و خبری ازتحویل فوری و خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت و امثالهم نیست.

    در شرایطی که اندک پس انداز قشر قابل توجهی از مردم کشور ما به سختی و با کار فراوان به‌دست آمده است، منطقی نیست که ریسک معامله با چنین شرکت‌هایی را قبول کنید.

    • خرید اقساطی ایران‌خودرو از مجموعه‌های معتبر

    برخی مجموعه‌ها هستند که اقدام به عرضه طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو می‌کنند درحالی‌که سال‌هاست در بازارخودرو فعال‌اند و به اعتبار قابل قبولی در نزد مشتریان دست پیدا کرده‌اند.

    چنین مجموعه‌هایی هرگز با خلف وعده و نادیده گرفتن تعهدات، سابقه خود را خدشه دار نمی‌کنند و بالعکس، تلاش می‌کنند با ارائه خدمات متعدد، مشتریان خود را وفادار سازند.

    این مجموعه‌ها تمامی معاملات خود را در چارچوب قانونی انجام می‌دهند و به‌هیچ عنوان سودهای خودساخته به طرح‌های فروش اقساطی وارد نمی‌کنند.

    سایا خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست که اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو با شرایطی خاص و ویژه کرده است.

    بهترین خودروهای تولیدی ایران‌خودرو کدامند؟

    به جرات می‌توان گفت هیچ کدام از تولیدات ایران‌خودرو نبوده‌اند که مورد رضایت مشتریان واقع نشوند، اما طبیعی است که برخی تولیدات به سبب ظاهر جذاب، محدوده قیمتی مناسب و توان فنی بالا، پرفروش‌تر از دیگر محصولات باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین خودروهایی که امکان خرید آن‌ها از سوی سایا خودرو طی طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو فراهم شده است، می‌پردازیم:

    • پژو‌206 تیپ 2

    206 تیپ 2 از خانواده محبوب پژوهای فرانسوی است که سال‌هاست در جاده‌های ایران حضور دارد و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. ایمنی مطلوب در کنار ظاهر جذاب و توان فنی مناسب، سبب شده است تا از طرح‌های فروش‌206 هم‌چنان استقبال شود. 206‌تیپ دو در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد و از آنجا که به سبب حضور چندین دهه‌ای در جاده، امتحان خود را پس داده و به‌راحتی قابل تعمیر است، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد خرید خودرو دارند. برای خرید 206تیپ 2 می‌توانید از طرح‌های خرید اقساطی خودرو سایا خودرو استفاده کنید.

    • دنا پلاس

    دنا پلاس یکی از بهترین خودروهای تولید داخل است که در محدوده قیمتی خود با بسیاری از خودروهای باکیفیت وارداتی برابری می‌کند.

    پیشرانه قدرتمند، کیفیت ساخت، ایمنی مطلوب، ایربگ‌های جانبی، ظاهر مدرن، سانروف برقی و تجهیزات رفاهی مطلوب را باید از مزایای دناپلاس محسوب کرد.

    با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی سایا خودرو ارائه می‌شود، یکی از بهترین خودروهای ایران را نصیب خود کنید.

    • پژو 2008

    به گواه بسیاری از کارشناسان خودرو، پژو 2008 باکیفیت‌ترین خودروی ساخت داخل است.

    کراس اوور زیبای تولید ایران‌خودرو اولین و تنها خودرویی است که موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شده است و از این نظر یکه‌تاز جاده‌های ایران است.

    پژو 2008 القاب با کیفیت‌ترین، ایمن‌ترین، فنی‌ترین و زیباترین شاسی بلند تولید ایران را با اختلاف فاحشی از دیگر رقبا از آن خود کرده است. برای خرید شیر دو رگه ایرانی-فرانسوی می‌توانید از طرح‌های خرید اقساطی خودروسایا خودرو استفاده کنید.

    شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی ایران خودرو

    سایا خودرو شرایطی را فراهم آورده است که هم‌وطنان سراسر کشور بتوانند با کمترین اندوخته مالی حتی 10 میلیون تومان برای خرید انواع محصولات ایران‌خودرو اقدام کنند.

    حتی اگر به تازگی یک معامله بزرگ مالی انجام داده‌اید و درحال حاضر حتی 10 میلیون تومان هم سرمایه ندارید، نگران نباشید. امکان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو بدون پیش پرداخت هم از طریق سایا خودرو فراهم شده است.

    برای معامله با سایا خودرو، نیازی به چک و ضامن هم ندارید و مبلغ اقساط بر اساس توان مالی شما برنامه‌ریزی می‌شود.

    ضمنا خرید خودرو اقساطی سایا خودرو با امکانات تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار نیز همراه خواهد بود. تمامی محصولات پر فروش ایران‌خودرو توسط سایا خودرو با بهترین شرایط عرضه می‌شود.

    تمامی خودروهای باکیفیت تولید ایران‌خودرو را می‌توانید با شرایط عالی از سایا خودرو تهیه نمایید. برای استعلام قیمت بهترین خودروهای وطنی و اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانید با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان خبره این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم