فونیکسریمکسبهتام

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف واردات

عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز‏ گفت: تاکنون بحث واردات خودرو نه به تایید نرسیده و نه رد شده است و شرایط آینده بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف این قضیه قرار گرفته است.

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف واردات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، عبدالرضا عساکره در خصوص وضعیت بازار خودرو و معلاملات آن در بازار اهواز، اظهار کرد: بازار خودرو همچون ماه‌های گذشته در رکود قرار دارد‏، تاکنون بحث واردات خودرو نه به تایید نرسیده و نه رد شده است و شرایط آینده بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف این قضیه قرار گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه معاملات در بازار خودرو قفل شده و مطرح شدن بحث آزادسازی واردات خودرو، بازار تمامی مدل‌های خودرو در کشور را در بلاتکلیفی قرار داده است، افزود: قیمت خودروهای خارجی کاهش نداشته است اما به دلیل قرار گرفتن مردم در بلاتکلیفی‏، معامله‌ای انجام نمی‌شود. قیمت خودروهای داخلی در مسیر کاهش قیمت قرار گرفته و میزان معاملات در این خودروها نیز بسیار کم است.

    عساکره با اشاره به رکود بازار خودرو، عنوان کرد: هرساله در فصل پائیز به دلیل آغاز شدن فصل مدارس و سرما، بازار خودرو معمولا از رونق می‌افتد و میزان معاملات در این فصل کاهش می‌یابد اما در فصل زمستان و در آستانه عید نوروز، رونق خود را به دست می‌آورد و جان می‌گیرد.

    وی با اشاره به قیمت خودروهای ایرانی و پلاک اروند در بازار اهواز نیز گفت: در حال حاضر پژو پارس ال ایکس 310 میلیون تومان،‌ پژو پارس سال 280 میلیون تومان، پژو 405 اس ال ایکس 262 میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای 320 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 430 میلیون تومان، سمند ال ایکس 242 میلیون تومان، تیبا دو 162 میلیون تومان، پراید 131 حدود 140 میلیون تومان و پژو 206 تیپ دو 250 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

    رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز ادامه داد: هیوندای سانتافه 2018 نیمه فول 700 میلیون تومان، هیوندای سانتافه 2017 نیمه فول 650 میلیون تومان، هیوندای توسان 2018 نیمه فول 660 میلیون تومان، هیوندای سانتافه 2017 نیمه فول 600 میلیون تومان، تویوتا راو 4 مدل 2018 فول حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان، تویوتا لندکروزر 2018 فول 3 میلیارد و 500 میلیون تومان و تویوتا پرادو 2018 فول دو میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار اهواز قیمت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو