فونیکسریمکسبهتام

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو (۲۳)

در نشست خبری شرکت کروز مطرح شد: تحقق داخلی سازی قطعات های‌تک

عصر خودرو- نشست خبری شرکت کروز در خصوص موضوع تحقق داخلی سازی قطعات HighTech با حضور مهندس حبیبی عضو انجمن قطعه سازان کشور، مهندس یوسفی مدیر فروش، مهندس انصاری مدیر قطعات الکترونیک، مهندس دهقان مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری و مهندس شریفی مدیر یونیت و مالتی مدیا این مجموعه در سالن مروارید ساختمان خلیج فارس برگزار شد.

در نشست خبری شرکت کروز مطرح شد: تحقق داخلی سازی قطعات های‌تک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت کروز از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده واز سال 1370 با رویکرد قطعه سازی که نیاز کشور بود وارد بازار شد. کروز همواره در تلاش است با ایجاد فضای با کیفیت وضعیت بهتری را برای بازار  قطعات به ارمغان بیاورد. کروز در یک متراژ 160 هزار متری ؛ 15 هزار متر  فضای اداری و بابهره گیری از 13 هزار نفر پرسنل در نظر دارد در سال آینده 4 هزار نفر نیروی جدید را به نیروی انسانی خود اضافه کند.

همکاری با شرکت های قطعات نهضتی است که در راستای داخلی سازی قطعات در کشور توسط کروز به راه افتاده است چرا که کروز بر این باور است که با دانش روز می توان به پیشرفت صنعت کمک کرد. هدف از این کار این است که کروز برند یک کشور باشد و هدف تنها و تنها کیفیت برتر بودن است.

مهندس یوسفی مدیر فروش کروز در ادامه مطرح کرد: در سال جاری افزایش قیمت‌ها باعث شد که قیمت قطعات هم افزایش پیدا کند. مجموعه کروز در حال حاضر بزرگ ترین تامین کننده قطعات خودرو در کشور است و در عین حال هرگز تامین را فدای کیفیت نکرده است چرا که کیفیت خط قرمز این مجموعه است ‌و با تمام مشکلات تنها به کیفیت اندیشیده است. در عین حال این مجموعه هرگز به دنبال تامین به هر قیمت نبوده و کیفیت همواره حرف اول را می زند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط