فونیکسریمکسبهتام

کارشناس واحد قوای محرکه شرکت کروز:

ساخت سنسور اکسیژن موفقیت بزرگی برای کروز است

عصر خودرو- رضا کاشی، کارشناس واحد قوای محرکه شرکت کروز می‌گوید: شرکت کروز در ساخت سنسورهای اکسیژن موفق بوده و این پروژه به مرحله تولید انبوه رسیده است.

ساخت سنسور اکسیژن موفقیت بزرگی برای کروز است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی در پاسخ به پروژه‌های آینده کروز در بخش قوای محرکه گفت: پدال گاز برقی و دریچه گاز برقی و سوخت CNG در حال اجرا است.

    ورود کروز به عرصه ساخت سنسورهای خودرویی مستلزم تکیه این مجموعه به دانش فنی نخبگان ایرانی است که این شرکت با تعامل دائمی با مراکز علمی و پژوهشی در این مهم موفقیت بدست آورده است و در این دوره از نمایشگاه قطعات خودرویی حاصل این تلاش‌ها در معرض دید کارشناسان قرار گرفت.

     کاکه: واحد خودکفایی کروز امنیت شغلی 21 هزار نفر را تامین کرده است
    مهدی کاکه رئیس واحد خودکفایی گفت: در سال 1391 واحد خودکفایی با هدف داخلی سازی قطعات خودرو ایجاد شد.

    وی در پاسخ به سوالی در خصوص تعامل کروز با قطعه سازان کوچک گفت: هدف واحد خودکفایی شناسایی ظرفیت‌های تامین کننده‌ها است و این مجموعه با جداقل 305 واحد تولیدی ارتباط دارد که حدود 21 هزار نفر در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند.

    وی در همین رابطه افزود: واحد خودکفایی در واقع چرخ تولید این واحدهای کوچک را به گردش درآورده و مانع از افول این واحدهای تولیدی شده است.

    واحد خودکفایی کروز تنها در سال 1401 باعث جلوگیری از خروج 6 میلیون یورو ارز از کشور شده است. کروز با طراحی این واحد توانسته بالغ بر 300 مجموعه کوچک تولید قطعات مرتبط با خودرو را در چرخه افزایش تولید قرار دهد.

    هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو از 22 تا 25 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور شرکت کروز در سالن 35 برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط