فونیکسریمکسبهتام

حضور یکی از بزرگ ترین توزیع‌کننده قطعات خودروهای سنگین چینی در تهران

سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران

عصر خودرو-یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات و لوازم‌یدکی خودروهای تجاری در چین امسال در نمایشگاه قطعات تهران حضور داشت.

سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷:۰۰
  • سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران
  • سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران
  • سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران
  • سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران
  • سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برند sysolin با یک گروه مجرب 70 نفره در سال 2008 در شهر شی‌آن ایالت هوبئی چین بناشده و اکنون در کارخانه‌ای به مساحت 8000 مترمربع مشغول به تولید انواع قطعات موتوری با همکاری برندهای مطرحی همچون فوتون، شکمن، ماهله، وبکو، بوش است.

این شرکت که به‌صورت تخصصی در حوزه تولید قطعات و لوازم‌یدکی موتوری خودروهای تجاری چینی فعالیت می‌کند در چهار بخش اصلی قطعات موتور، گیربکس، اکسل و کابین محصولات متعددی را برای برندهای دانگ فنگ، فوتون، شکمن، فاو، سینوتراک، جک، جی ام سی، دایون، سی‌ان‌سی و چنگ‌لانگ تولید می‌کند. حضور این شرکت که در جهان بیش از 6 هزار مشتری فعال دارد در سالن 38 هجدهمین نمایشگاه قطعات تهران خبر از حضور این برند با نماینده رسمی در بازار ایران می‌دهد. در این مطلب نگاهی به این شرکت و محصولات آن خواهیم انداخت.

استان هوبئی چین در حقیقت بزرگ‌ترین استان در حوزه تولید خودروهای تجاری در چین است و این برند بین‌المللی که در بازارهای جهانی بانام FCEC فعالیت می‌کند در این استان بناشده است.

این شرکت با که در زمینی به وسعت بیش از 8 هزار مترمربع بناشده تاکنون با بسیاری از خودروسازان بومی چین ازجمله فوتون، دانگ فنگ، کامینز و ... همکاری داشته و به‌نوعی نماینده BEIQI Fotonدر استان هوبئی به‌حساب می‌آید. این شرکت علاوه بر بازار چین، فعالیت‌های برون‌مرزی بسیار زیادی نیز انجام داده و علاوه بر توزیع گسترده محصولاتش در شهر شی‌آن نماینده صدارتی محصولات دانگ فنگ نیز به‌حساب می‌آید.

بازارهای صدارتی این شرکت از جنوب شرق آسیا تا اروپا و آمریکای شمالی و کشورهای خاورمیانه را شامل می‌شود.

علاوه بر تمام این موارد به دلیل همکاری گسترده و عمیق این مجموعه با شرکت‌های کشتیرانی؛ هواپیمایی و لجستیکی در چین، مزیت بسیار قابل‌توجهی در صادرات را نیز دارد و این مسئله به‌نوعی یکی از مهم‌ترین سرویس‌ها و نقاط قوت این شرکت به‌حساب می‌آید.

شرکت سیسولین در سراسر جهان با بیش از 6 هزار مشتری بین‌المللی همکاری داشته که این مورد در کنار سابقه 14 ساله و سبد محصولات گسترده‌اش می‌توان یک مزیت مهم برای همکاری‌های تجاری باشد.

 

همکاری این شرکت با مجموعه‌های معتبری همچون ZF، فوتون، فوتون-کامینز، ماهله، شکمن، وبکو، LUK، FAG، Fleetgaurd، بوش، Elring و MANN Filter در کنار مدارک و گواهینامه‌های معتبر کمک به سزایی به اعتماد پذیر شدن این برند برای مشتریان خواهد کرد.

زمینه اصلی فعالیت این شرکت در چهار بخش کلی قطعات موتور و قوای محرکه، گیربکس، اکسل و سیستم تعلیق و قطعات کابین محصولات تجاری مطرحی همچون فوتون، دانگ فنگ، شکمن، FAW، سینوتراک، Camc، جک، JMC، دایون، C&C و Cheng Long است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم