فونیکسریمکسبهتام

همکاری جدید ISQI و آی‌تی بازار؛ ارزیابی معتبرترین فروشگاه‌های بازار آی‌تی ایران برای اولین بار

عصر خودرو- با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سایت آی‌تی بازار، فروشگاه‌های حوزه آی‌تی، برای اولین‌بار در ایران رتبه‌بندی و ارزیابی می‌شوند.

همکاری جدید ISQI و آی‌تی بازار؛ ارزیابی معتبرترین فروشگاه‌های بازار آی‌تی ایران برای اولین بار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ISQI؛ این تفاهم‌نامه با هدف کمک به خریداران در انتخاب بهترین خرید از فروشگاهای معتبر حوزه آی‌تی بسته شد که براساس آن به‌واسطه طراحی، اجرای ارزیابی و رتبه‌بندی فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری و همچنین شرکت‌های داوطلب و عضو سایت آی‌تی بازار انجام خواهد شد.
    با انعقاد این تفاهم‌نامه، نتایج رتبه‌بندی از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز به اطلاعات فروشگاه‌های سایت آی‌تی‌بازار اضافه خواهد شد که با توجه به ادواری بودن ارزیابی‌ها، امکان پیشرفت و ارتقا کیفی در ارائه خدمات به مشتریان برای فروشگاه‌های مورد ارزیابی وجود خواهد داشت.
    گفتنی است اطلاعات فروشگاه‌ها و مراکز ارزیابی شده کاملا محرمانه و محفوظ خواهد بود و امتیاز رتبه‌بندی فروشگاه‌ها برای ارائه اطلاعات به مصرف‌کنندگان برای انتخاب مراکز معتبر در سایت آی‌تی‌بازار و سایت ISQI قابل مشاهده است.
    واحد مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حال حاضر به‌عنوان مرجع ارزیابی خدمات در کشور و با بیش از 20 سال سابقه در امر ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش در صنایعی چون خودرو و نیرو محرکه، لوازم‌خانگی، ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ورزشی، تجهیزات برقی و الکترونیکی و ارتباطات سیار، تهویه مطبوع و تاسیسات و … و همچنین ارزیابی خدمات و رتبه‌بندی سایر مراکز خدماتی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، مهدکودک و بانک‌ها و … فعالیت می‌کند.
    آی‌تی‌بازار (itbazar) با شعار (ذره‌بین مقایسه قیمت فروشگاه‌ها) تنها سایت 100% تخصصی در زمینه IT به زبان فارسی است که از سال 1389 تا کنون در زمینه ارائه خدمات درخصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی‌‌تی و اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال به مصرف‌کنندگان نهایی و مسئولین خرید ارگانهای دولتی فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از 6300 فروشگاه در آن مشترک هستند.
    امید است این همکاری سرآغاز چشم‌اندازی روشن در زمینه ساماندهی، ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها و فروشگاه‌های حوزه آی‌تی کشور باشد که به‌واسطه آن بتوانیم به هموطنان عزیز در زمینه انتخاب و مقایسه کالاهای موردنظر از فروشگاه‌های معتبر، موثر واقع باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو