فونیکسریمکسبهتام

طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

عصر خودرو- گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قرار دارد.

طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 195 از نفر از نمایندگان آغاز شد.

    در این جلسه قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و  گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو(اعاده شده ازشورای نگهبان)مورد بررسی قرار گیرد.

    گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه بند (ط) تبصره (1) قانون بودجه 1400 کل کشورو گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

    نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی بررسی می کنند.                    

    بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دستور  کارامروز صحن علنی قرار می گیرد.

    برررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح الزام بخش های خصوصی در بکار گیری نیرو  از طریق ادارات  تعاون کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط