فونیکسریمکسبهتام

دانگ فنگ E۳؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس

عصر خودرو- ایی۳ نام یکی از کراس اوورهای الکتریکی دانگ فنگ است که در مقایسه با محصولات روز بازار طراحی ساده تری دارد. این خودرو برابر با ۴۳۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته تا با توجه به این اعداد آنرا کراس اوور جمع و جور و مناسب رانندگی در شهرهای شلوغ لقب دهیم.

دانگ فنگ E۳؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، فاصله بین محورها برابر با 2655 میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین نیز برابر با 180 میلیمتر محاسبه شده است. وزن خالص خودرو برابر با 1690 کیلوگرم است.

همانطور که ابتدای مطلب اشاره شد، با یک الکتریکی چینی سر و کار داریم که قلب تپنده آن تک موتور 120 کیلوواتی(161 اسب بخار) است که گشتاوری برابر با 300 نیوتن متر دارد. انرژی مورد نیاز خودرو از باتری لیتیومی 53.6 کیلووات ساعت تامین می شود تا برد حرکتی 405 کیلومتر با یکبار شارژ کامل برای ایی3 قابل دستیابی باشد.

بیشینه سرعت برابر با 160 کیلومتر برساعت محاسبه شده و شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز طی 8.9 ثانیه ثبت شده است.

همانند اکثر خودروهای الکتریکی در این کلاس، برای جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی بوده و رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 18 اینچی ارائه می شوند.

فضای کابین ایی3 طراحی ساده ای دارد اما جانمایی جزئیات قابل قبول است. استفاده از پلاستیک سخت و بی کیفیت در برخی قسمت های کنسول اصلی جلو از نکات منفی این قسمت است.

از امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه غیر اتوماتیک، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، شارژ بی سیم، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ردیف جلو، استراحتگاه دست، گرم کن و تهویه صندلی ها، سنسور باران، اسکای روف و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: رادار پارک عقب و جلو، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، ورود بدون کلید، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو