فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

صفر تا صد مشخصات کادیلاک XT۵ سال ۲۰۲۲ + تصاویر

عصر خودرو-کادیلاک به تازگی پکیج ترمز برمبو را به روی مدل XT۵ ارائه کرده و گفته است که این ترمز‌ها یرای نسخه‌های اسپرت این مدل ارائه می‌شود.

صفر تا صد مشخصات کادیلاک XT۵ سال ۲۰۲۲ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کابین مجهز آن هنگام حرکت آرام است و فضای زیادی برای چهار بزرگسال و چمدان‌هایشان وجود دارد. یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر استاندارد و یک موتور V-6 اختیاری در آن در دسترس است.  تریم اسپرت XT5 اکنون با ترمز‌های برمبو با کالیپر‌های قرمز رنگ برای سال 2022 عرضه می‌شود و طراحی چرخ‌های 20 اینچی جدید نیز در دسترس است؛ در غیر این صورت، XT5 بدون هیچ تغییر قابل توجه دیگری وارد سال مدل جدید می‌شود.

مدل ​​Premium Luxury، نسخه ای لوکس از این خودرو است که با ویژگی‌های استاندارد مانند تودوزی چرمی، فرمان گرم شونده، شارژ بی سیم و غیره ارائه می شود.

چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد، 237 اسب بخار قدرت دارد و V-6 اختیاری گشتاور 310 پوند فوتی را تولید می‌کند. با هر یک از این موتورها، با رقبای عملکرد محور مانند پورشه ماکان S که 340 اسب بخار قدرت تولید می کند، قابل مقایسه نیست.

این خودرو در تمام شرایط رانندگی به خوبی عمل می کند و به راننده اطمینان خاطر می دهد که مشکلی پیش نخواهد آمد.  فرمان دقیق است، اما فاقد هرگونه بازخورد است؛ فضای مسافری قابل قبول است و همان امکانات لوکسی را دارد که یک کادیلاک مدرن دارد.

مواد به کار رفته در کابین XT5 ، مجلل به نظر می‌رسند، اما وقتی به طور کلی در نظر گرفته شوند، نتیجه طراحی بدون تمرکز به نظر می‌رسد. چیدمان داخلی خوب است و موقعیت رانندگی مطلوب است و برای مدل 2020، مواد داخلی بهتر، ارگونومی بهبود یافته و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای مانند پشت آمپری دیجیتال جدید یافت می شود.

حتی کراس اوور‌های لوکس نیز باید کاربردی باشند و XT5 در این رده عالی است. فضای بار بالاتر از حد متوسط، سطل‌هایی برای قرار دادن اقلام کوچک‌تر و صندلی عقب که به راحتی جمع می‌شود که این  اجازه را می‌دهد تا به راحتی از لاینر لوکس به مکانی برای استراحت  تبدیل شود.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط