فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان راهداری کشور:

در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت

عصر خودرو- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان - رامهرمز گفت: در مقطعی که این تصادف انجام شد جاده مشکل خاصی نداشت و خطای انسانی عامل این تصادف بود.

در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، داریوش امانی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که امروز، 25 بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث راه‌اندازی سامانه سپهتن، اینکه گفته می‌شود سازمان راهداری و حمل و نقل کمک نکرده است باید گفت که سازمان راهداری همیشه همراه بوده و در این زمینه نیز به پلیس کمک کرده است.

    به گزارش ایسنا، وی افزود: سازمان راهداری همیشه بوده و کمک کرده است و سامانه‌ای که اکنون موجود است به دلیل کمک و هزینه‌هایی است که سازمان حمل و نقل و راهداری  پرداخت کرده است.

    رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پلیس همیشه بحث سامانه سپهتن را پیگیری کرده اما پس از مدتی اتفاقاتی میان پلیس و شرکت بهره‌بردار افتاد و نظر بر این شد که این سامانه تغییر کند و شرکت‌های جدید دیگری به این بحث ورود کنند. این کار اکنون در حال انجام است و ما نیز همراهی لازم را انجام‌ داده و خواهیم داد.

    امانی عنوان کرد: در حال حاضر سامانه موجود نیز کار خود را انجام می‌دهد و سیستم‌های نظارتی فعال و در حال پایش اطلاعات هستند تا اگر تخلفی صورت گیرد با آن برخورد شود.

    وی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان - رامهرمز گفت: چنین تصادفاتی در دنیا اتفاق می‌افتد. به دلیل شرایط مه گرفتگی و آب و هوایی بود که این حادثه در منطقه به یکباره رخ داد اما در مقطعی که تصادف انجام شد جاده مشکل خاصی نداشت و خطای انسانی عامل این تصادف بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط