فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند فراری پوروسانگوئه در اولین تیزر رسمی رونمایی شد

عصر خودرو- اولین تیزر رسمی فراری پوروسانگوئه منتشر شده و اولین نمایش رسمی این خودرو، اواخر امسال اتفاق خواهد افتاد.

شاسی بلند فراری پوروسانگوئه در اولین تیزر رسمی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سال‌ها از ساخت خودرو فراری پوروسانگوئه می‌گذرد، اما اکنون شاهد اولین نمایش رسمی  از SUV جدید فراری هستیم. بدیهی است که این فقط یک عکس تیزر از فراری است؛ در نمای این SUV، سایه‌ها بیشتر از نور است.

    پست‌های فراری در شبکه‌های اجتماعی با چند نکته برجسته همراه است؛ بسیاری از جزئیات این خودرو هنوز مبهم است، اما می توان تا حدودی نمای جلویی این خودرو را دید. ورودی‌های هوای بزرگ در سپر جلو، دماغه‌ای بدون جلوپنجره و نواری که چراغ‌های جلو را به هم متصل کرده‌اند، از مواردی هستند که در این تیزر دیده می‌شوند.

    اولین بار در سال 2018 نام پوروسانگوئه را شنیدیم، زمانی که فراری آن را در نقشه راه محصول برای آینده ذکر کرد. فراری همراه با تصویر تیزر، پیامی را در وب سایت خود قرار داده است که "تمام تغییرات این خودرو در اواخر امسال فاش خواهند شد. "

    فراری فعلاً هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی پوروسانگوئه نکرده است، ولی شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند و همین‌طور موتور‌های کنونی فراری،  این احتمال وجود دارد که قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی 296 GTB خواهد بود که از یک پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توئین توربو و یک موتور الکتریکی با مجموع خروجی 830 اسب بخار تشکیل شده است.

    به زودی شاهد آزمایش نمونه‌های اولیه پوروسانگوئه در انظار عمومی هستیم؛ با توجه به اینکه فراری اکنون یک تیزر شگفت‌انگیز را ارائه کرده است، آنطور که فراری اعلام کرده است، اولین شاسی بلند فراری امسال وارد بازار می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم