فونیکسریمکسبهتام

تست درایو محصولات فردا موتوز تمدید شد

عصر خودرو- در پی استقبال علاقمندان محصولات فردا موتورز از تست خودروهای این گروه، تست درایو خودروهای FMC تمدید شد.

تست درایو محصولات فردا موتوز تمدید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در کارشوهای  نوروزی  شرکت فردا موتورز که سه محصول این خودروساز  به نمایش در آمده است، امکان تست درایو این خودروها نیز وجود دارد.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، درخصوص این رویداد گفت: برگزاری رویدادهای مشابه در شهرهای مختلف از برنامه های مهم خودروسازی فرداست تا کسانی که علاقمند به خرید محصولات این گروه هستند، پیش از خرید با تست خودرو مورد نظر خود، با خیال آسوده تصمیم گرفته و خودرو موردنظر خود را خریداری کنند . این برنامه ها از سال گذشته نیز برای هموطنان فرصت کافی جهت بررسی خودرو را فراهم کرده و فردا موتورز برای تسهیل فرایند خرید مشتریان تصمیم به اجرای مجدد این رویداد در فرصت های پیش رو و در شهرهای مختلف ایران کرده است.

مدیر بازاریابی فردا موتورز افزود: در 8 روز اول سال، این رویداد در استانهای شمالی و در مقاصد گردشگری برگزار شد و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و همین مورد باعث تمدید زمان تا انتهای تعطیلات نوروز شد و پس از تعطیلات نیز به مرور مقاصد دیگری  انتخاب خواهد شد تا این فرصت برای تمامی هم میهنان ایجاد شود.

آریان نژاد با اشاره به استقبال مخاطبان از این رویداد و ازدحام علاقمندان جهت تست خودروها، گفت: از افرادی که علاقمند به تست خودروهای فردا موتورز هستند و تا پایان تعطیلات در استانهای شمالی حضور دارند می خواهیم تا با ارسال پیام به صفحات مجازی فردا موتورز به همکاران ما در عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش کمک کنند تا با ثبت نوبت این عزیزان برنامه تست را با نظمی درخور مشتریان انجام دهند.

او در پایان ضمن تشکر از همراهی مشتریان و علاقمندان به محصولات این گروه خودروسازی، گفت: فردا موتورز به زودی برنامه های متنوع خود را در سال 1401 را آغاز و با محصولات جدید و شرایط مناسب فروش ، تجربه جدیدی را برای مشتریان برند فردا فراهم خواهد آورد .تست درایو محصولات فردا موتوز تمدید شد

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط