فونیکسریمکسبهتام

۵۰ درصد تسهیلات ویژه در جدیدترین شرایط فروش محصولات FMC

آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول

عصر خودرو- شرکت فرداموتورز بخشنامه فروش اقساطی دو کراس اوور FMC SX۵ و FMC T۵ را منتشر کرد.

آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس این بخشنامه که ویژه دی ماه است، این دو محصول با تسهیلات ویژه و با قیمت جدید عرضه خواهند شد.

    متقاضیان  خرید کراس اوور‌ SX5  می توانند این کراس اوور‌ را با قیمت قطعی 989 میلیون تومان در قالب 4 طرح خریداری کنند. پیش پرداخت تمامی طرح های فروش این خودرو 297 میلیون تومان است و دو پرداخت 99 میلیون تومانی در فاصله یک ماه بعد از پیش پرداخت اعلام شده است. سپس در طرح نخست مابقی قیمت به صورت نقد دریافت می شود و در طرح های بعد اقساط 12، 18 و 24 ماهه روی باقی مانده قیمت درنظر گرفته شده است که در طرح اقساط 12ماهه، کارمزد آن صفر درصد و در طرح های دیگر به ترتیب 5 و 10 درصد خواهد بود. موعد تحویل این خودرو 120 روز کاری اعلام شده است.

    خودرو FMC SX5 که از سال پیش به بازار عرضه شده، یک کراس اوور‌ میان رده با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی است.  از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به سانروف، فرمان برقی، کروز‌ کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم‌ پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه های کناری برقی، دی لایت و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

    همچنین متقاضیان خرید کراس اوور‌ توربو T5 می توانند این محصول را با قیمت قطعی 1.249 میلیارد تومان با موعد تحویل 60 روزه به صورت نقدی یا با اقساط 12، 18 و 24 ماهه خریداری کنند. تسهیلات خرید این خودرو 50درصد قیمت کل آن در نظر گرفته شده و شرایط ایده آلی را برای خریداران فراهم می کند.

    کراس اوور T5 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو میتسوبیشی‌ با حداکثر توان 156 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن 230 نیوتون متر است که از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود. در کابین T5، نمایشگر عمودی 12 اینچی در میانه کنسول خودرو ، 6 کیسه هوا، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و کنترل کشش، رادار هشدار برخورد از جلو، تابلوخوان و هشدار خروج از خط از امکانات قابل توجه این کراس اوور‌ است.
    هر دو کراس اوور‌ فرداموتورز با گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتر عرضه می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی فرداموتورز به آدرس www.fardaco.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط