فونیکسریمکسبهتام

جیپ واگنیر ۵۰۰ اسب بخاری می‌شود

عصر خودرو- در خودرو جیپ واگنیر جدیدترین موتور استلانتیس استفاده شده که قدرت ۵۰۰ اسب بخار را ایجاد می‌کند.

جیپ واگنیر ۵۰۰ اسب بخاری می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استلانتیس اخیراً از یک موتور شش سیلندر جدید به نام Hurricane رونمایی کرده است و به نظر می‌رسد که جیپ واگنیر و گرند واگنیر جزو اولین مدل‌هایی باشند که از این پیشرانه جدید استفاده می‌کنند.

    آنطور که اعلام شده، جیپ گرند واگنیر به زودی با نسخه 6.4 لیتری V-8 استاندارد عرضه خواهد شد؛ موتور Hurricane که 500 اسب بخار قدرت و 475 پوند فوت گشتاور دارد، قدرت 471 اسب بخار و 455 پوند فوت موتور V-8 نسل قبل را شکست می‌دهد.

    واگنیر ارزان‌تر از نسخه کم‌خروجی مدل شش سیلندر جدید استفاده کند که 400 اسب بخار قدرت و 450 پوند فوت گشتاور دارد. واگنیر در حال حاضر یک موتور 5.7 لیتری V-8 با قدرت 392 اسب بخار با سیستم هیبریدی eTorque ارائه می‌دهد.

    مدل‌های 3 لیتری حداکثر ظرفیت یدک کشی 10000 پوندی را در صورت مجهز بودن به دیفرانسیل عقب و بسته بکسل ارائه می‌دهند. استلانتیس قبلاً گفته بود که Hurricane می‌تواند در هر یک از محصولات مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین این احتمالاً شروعی برای رواج این پیشرانه جدید در سراسر خط تولید است.

    احتمالا در نهایت این موتور جایگزین موتور‌های 8 سیلندری خواهد شد که در حال حاضر در پیکاپ‌های رام، شاسی بلند جیپ و بسیاری از محصولات دیگر یافت می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط