فونیکسریمکسبهتام

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران شریف و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا تبریک گفت.

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در پیام محمدعلی تیموری؛ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا آمده است:

    یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر را به کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ کارگری گروه خودروسازی سایپا، تبریک عرض می کنم؛ بدون تردید، نقش مهم و تاثیرگذار کارگران گروه خودروسازی سایپا در پیشبرد اهداف و توسعه صنعت خودرو کشور بی بدیل و انکارناپذیر است.

    از این رو امیدوارم در سالی که به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شده است، کارگران این مجموعه هم راستا با شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوان در مسیر رشد و تعالی صنعت خودرو گام های محکم تر و اساسی تر برداشت.

    گروه خودروسازی سایپا، با برخورداری از کارگران دلسوز و متعهد، تلاش می کند که نقش خود را در کمک به اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال به نحو مطلوب ایفا کند. بدین جهت در سایه همراهی، همدلی و مشارکت بین کلیه بخش های گروه خودروسازی سایپا،  مجموعه های تابعه، زنجیره تولید و خدمات پس از فروش می توان در راستای تحقق اهداف ترسیم شده، حرکت کرد.

    رجاء واثق دارم که با روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، دستاوردهای ارزشمند و غرور آفرینی حاصل و صنعت خودرو کشور که سال ها مورد شدیدترین تحریم ها واقع شده است، سربلند شود و رضایت کامل مردم از خودرو ایرانی به دست آید.

    ضمن تبریک مجدد روز جهانی کاروکارگر، از درگاه خداوند متعال، برای همه کارگران عزیز کشورمان سلامتی و موفقیت روزافزون مسالت می کنم.

     

                                                                                                                       محمد علی تیموری

                                                                                       مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو