فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صمت:

نگرش همه‌جانبه و عدالت‌محور نکته کلیدی در انتقادات رهبر معظم انقلاب از صنعت خودرو است

عصر خودرو- معاون صنایع حمل‌و نقل وزارت صمت با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان صنعتی، گفت: نکته کلیدی در برداشت از فرمایشات معظم‌له، نگرش همه جانبه و عدالت‌محور است؛یعنی اگرچه از کیفیت خودرو انتقاد کرده‌اند، اما امسال را سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" اعلام کرده‌اند.

نگرش همه‌جانبه و عدالت‌محور نکته کلیدی در انتقادات رهبر معظم انقلاب از صنعت خودرو است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "منوچهر منطقی" افزود: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان صنعتی و گلایه‌مندی ایشان نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی، توجه مسوولان کشور را بیش از پیش به موضوع بهبود کیفیت خودروها جلب کرد و همه به ارائه راه‌حل‌های نظری و عملی پرداختند.

    وی یادآور شد: این شرایط موجب شکایت چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسوولان به علت ترک فعل مرتبط با این موضوع به قوه قضائیه شد.
    وی تصریح.کرد: البته در بین این نمایندگان، متخصصان تراز اول صنعت خودروسازی نیز حضور دارند و به شهادت آنان در کنار همه نقص‌های موجود در مدیریت کیفیت، قیمت تمام‌شده و تأخیر در تحویل، اما گام‌های مثبت زیادی نیز برای بهبود شرایط این صنعت برداشته شده است.
    معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت عنوان کرد: علاوه بر این‌که افزایش 50 درصدی تولید خودرو به‌طور یقین تعداد زیادی شغل ایجاد می‌کند، از سوی دیگر کلید رفع همه مشکلات موجود در خودروسازی دانش‌بنیان شدن فرآیندهای کیفیت و تولید محصول است.
    وی ادامه‌داد: بنابراین انتقادات بیش‌از حد، علاوه به کم‌توجهی همه‌جانبه به بیانات رهبر معظم انقلاب، مانعی برای در گیرشدن افراد متخصص و مدیران این صنعت برای دانش‌بنیان شدن و افزایش تولید کیفی خودرو خواهد شد.
    منطقی توضیح داد: مسلم است که در چنین شرایطی ملتهبی متخصصان و مدیران نمی‌دانند که تلاش آنان در جهت خدمت خواهد بود یا موجب دامن زدن به وضع موجود می‌شود.
    معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در خاتمه ابراز امیدواری کرد که همه مقامات ولایی کشور در اجرایی کردن همه جانبه بیانات رهبر معظم انقلاب و با توجه به عدالت‌محوری، تلاش کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط