فونیکسریمکسبهتام

پرشیا خودرو ارائه می کند؛

تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست

عصر خودرو- تلاش برای کاهش هر چه بیشتر عوامل آلایندگی هوا و جلوگیری آلودگی محیط‌زیست، از مسائلی هستند که همواره باید موردتوجه دارندگان خودرو و همچنین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو قرار گیرند.

تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران به مناسبت روز محیط‌زیست و به‌منظور احترام به حق ذاتی انسان برای داشتن هوا و زمین پاک، اقدام به برگزاری کمپین روز محیط‌زیست همراه با تخفیف‌های ویژه این روز نموده است.

    تمام خودروهایی که در مدت‌زمان این کمپین از روز 9 الی 11 خردادماه 1401 به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه کنند شامل طرح بازدید میزان سطح آلایندگی‌های خودرو، چک 12 گانه و عیب‌یابی به‌صورت رایگان می‌شوند

    از تخفیف‌های مجموعه پرشیا خودرو ویژه روز محیط‌زیست در بخش خدمات می‌توان به 10 درصد تخفیف در بخش تعویض فیلتر هوا، فیلتر کابین، شمع، انژکتور و اجرت خدمات اشاره نمود. در بخش خرید اکتان بوستر و مکمل سوخت تا 35 درصد تخفیف ویژه این طرح، ارائه گردیده است.

    علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات طرح تخفیف ویژه روز محیط‌زیست پرشیا خودرو می‌توانند از تاریخ 9 تا 11 خردادماه 1401 به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه یا با شماره‌تلفن 0214591 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط