فونیکسریمکسبهتام

بازرس و سخنگوی انجمن پالایشگاه داران روغن سازی اعلام کرد:

رضایت پالایشگاه دارن به ۲۵ درصد افزایش در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی

عصر خودرو- قیمت مواد اولیه مورد نیاز تولید روغن که در صدر آنها قیمت تمام شده لوبکات است، در بازه زمانی گذشته از آخرین افزایش قیمت بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است اما انجمن پالایشگاه دارن در تعامل با سازمان حمایت تصمیم گرفته تا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و به منظور جلوگیری از کاهش عرضه روغن در بازار قیمت محصولات فقط ۲۵درصد افزایش دهد.

رضایت پالایشگاه دارن به ۲۵ درصد افزایش در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مهران حیدری بازرس و سخنگوی انجمن پالایشگاههای روغن سازی ایران اظهار کرد: با در نظر گرفتن افزایش قیمت بیش از صد در صدی مواد اولیه در صنعت روانکار از یک سو و با توجه به شرایط اقتصادی و قدرت خرید مشتریان گرامی از سوی دیگر، انجمن پالایشگاه دارن روغن کشور در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و در تعامل با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به این نقطه توافق رسیدیم که افزایش قیمتی معادل 25 درصد برای انواع روغن موتور لحاظ شود.

    وی افزود:  امید است این افزایش قیمت موجب تسهیل و استمرار روند تولید و توزیع روانکارها در سراسر کشور شود. لازم به تاکید است که در حال حاضر افزایش قیمت دیگری برای روغن های موتور در دستور کار قرار ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط