فونیکسریمکسبهتام

امدادخودروسایپا اعلام کرد:

آغاز طرح خدمات امدادی گروه سایپا در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

عصر خودرو- شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای را از ۱۲ لغایت ۱۵ خرداد ماه به زائران ارائه می دهد.

آغاز طرح خدمات امدادی گروه سایپا در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا اعلام کرد: این شرکت همزمان با برگزاری مراسم سی وسومین سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، جهت رفاه حال زائران حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژهای را با عنوان با "زائران خورشید" در 4 روز به اجرا در می آورد.
    عباس فخاریان در ادامه گفت: شرکت امداد خودرو سایپا علاوه بر به کارگیری ناوگان امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی کشور که همواره به زائران خدمات امدادی ارائه می دهند، به دلیل تعطیلات 4 روزه و افزایش حجم تردد، با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح ارتحال حضرت امام(ره) را به صورت گسترده و با حضور پرتعداد ناوگان امدادی اجرا خواهد کرد.
    بنابراین گزارش، پس از برگزاری رضایت بخش طرح نورزی و طرح عید سعید فطر، در سومین طرح بزرگ سال 1401 پوشش دهی خدمات امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت و با همکاری تمامی امدادگران، خدمت رسانان، شرکت سایپایدک در تأمین قطعه و نیروهای ستادی پیش بینی شده  به اجرا در می آید و در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، سرعت و کیفیت بیشتری خواهد یافت.
    امدادخودرو سایپا ضمن هماهنگی ها و همکاری های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم های بازرسی بر عملکرد واحدهای امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی به آن نظارت خواهد داشت.
    خاطر نشان می شود، همچون سنوات گذشته و در راستای ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خدمت رسانی امدادی به تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خردادماه به صورت رایگان خواهد بود.
    همچنین دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا جهت دریافت خدمات امدادی می توانند با  شماره 096550 به صورت شبانه روزی در خواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند و در صورت نیاز به خدمات خودرو در محل شامل سرویس دوره ای، تعویض روغن و بازدید فنی خودرو با شماره 02184444 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط