فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت ۲ روزه تردد کامیون در معابر تهران

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد کامیون‌ها در معابر پایتخت به طور شبانه‌روزی ممنوع است.

ممنوعیت ۲ روزه تردد کامیون در معابر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی درباره تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: همانطور که پیشتر نیز درباره منع تردد کامیون‌ها در پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اطلاع‌رسانی شده بود، بار دیگر یادآوری می‌شود که در تمام طول شبانه‌روز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برای تردد خودروهای سنگین محدودیت وجود داشته و بر این اساس این خودروها اجازه تردد در سطح معابر شهرتهران را ندارند. 

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران این پلیس در مبادی ورودی شهر تهران مستقر هستند، ادامه داد: همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران کامیون‌هایی را که در این دو روز وارد معابر شهری شوند در حاشیه راه متوقف کرده و به آن ها اجازه تردد نخواهند داد. همچنین در صورت مشاهده تردد کامیون‌ها در معابر داخلی نیز نسبت به متوقف کردن آنها اقدام خواهد شد.

    همه‌خانی ادامه داد: پس از متوقف کردن این کامین‌ها اگر راهی برای خروج آنها از شهر وجود داشته باشد این کامیون‌ها به سمت خارج از شهر هدایت خواهند شد و در غیر این صورت تا زمان پایان مراسم در محلی که از سوی ماموران پلیس در حاشیه امن مسیر در نظر گرفته شده متوقف خواهند شد. 

    وی با بیان اینکه این تصمیم  برای تامین ایمنی عزاداران اتخاذ شده است، گفت: با توجه به اینکه در این دو روز شاهد حضور پرشمار عزاداران حسینی در سطح معابر هستیم، تصمیم بر ممنوعیت تردد این وسایل نقلیه سنگین گرفته شد. همچنین این تصمیم به اطلاع شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه نیز رسیده و اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص از قبل انجام شده است. 

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان کامیون و دیگر وسایل نقلیه سنگین خواست که در این دو روز در سطح معابر شهر تهران تردد نکرده و انجام امور خود را از فردای روز عاشورا و در ساعات مجاز تردد کامیون‌ها در معابر تهران انجام دهند. 

    همه‌خانی همچنین درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل برای مدیریت ترافیک در این ایام برخوردارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو