فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد:

واسطه تامین قطعات و مواد اولیه خودروسازی‌ها حذف شود

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده تولید خودرو کاهش می‌یابد، گفت: مردم نباید هزینه مازاد و سربار خودروسازان را بپردازند.

واسطه تامین قطعات و مواد اولیه خودروسازی‌ها حذف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، گفت: هزینه‌های مازاد خودروسازان ناشی از نیروهای بسیار که به واسطه فشارهای برخی تحمیل شده، نباید از جیب مردم پرداخت شود.

    نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از افزایش هزینه تمام شده تولید خودرو مربوط به واسطه‌هایی است که قطعات و مواد اولیه موردنیاز خودروسازان مانند فولاد و ... را تامین می‌کنند، این افراد جان خودروسازان را می‌مکنند؛ چرا این هزینه باید از جیب مردم پرداخت شود؟

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: انتظار می‌رود خودروسازان در فضایی منطقی مسائل را پیگیری کنند، البته اکنون خودروسازان با زیان بسیاری روبه رو هستند که بخشی از آن ناشی از مسائل مطرح شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده تولید خودرو کاهش می‌یابد، تصریح کرد: مردم نباید هزینه مازاد و سربار خودروسازان را بپردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط