فونیکسریمکسبهتام

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۱)

طرح های تحول و توسعه ای حضور فعال تر سایپا را در بازار به دنبال دارد

عصر خودرو- رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، آینده گروه خودروسازی سایپا در بخش قطعه سازی و خودروهای جدید را مناسب توصیف کرد.

طرح های تحول و توسعه ای حضور فعال تر سایپا را در بازار به دنبال دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، علی نبوی در خصوص حضور در هفدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، گفت: باعث خوشحالی است که از نزدیک تلاش های قطعه سازان و پیشرفت های صنعت خودرو را در نمایشگاه شاهد هستیم.

    معاون وزیر صمت همچنین علاوه بر اطلاع یابی از عملکرد، مباحث فنی، پیشرفت های فعالان حوزه قطعه سازی، اهتمام بر پشتیبانی های قانونی و رفع مشکلات ایشان را در حاشیه این نمایشگاه مورد تاکید قرار داد.

    رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: پیشرفت های صنعت خودرو قابل تأمل است و بسیاری از موارد هجمه هایی که به این صنعت وارد می شود، غیرکارشناسی و به دور از انصاف است.

    او همچنین فعالیت های صنعت قطعه سازی  را که  در برخی از  موارد در سطح بین المللی در حال عرضه تولیدات هستند، نمونه هایی امیدوار کننده بر شمرد.

    نبوی تأمین نیاز داخلی در گام نخست را اولویت قطعه سازی بیان کرد که در کنار این اولویت صادرات نیز صورت می پذیرد.

    رئیس ایدرو تصریح کرد: طرح های تحول و توسعه ای در حوزه محصولات و قطعات جدید در گروه سایپا در حال پیگیری و اجرا است که با توجه به افزایش کیفیت و رقابت پذیری ناشی از این طرح ها  شاهد حضور فعال تر سایپا در بازار خواهیم بود و امید است در این گروه خودروسازی شاهد عملکردهای بسیار بهتری باشیم.

    رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مورد اجرای طرح اصالت قطعات در گروه سایپا، گفت: یکی از  حوزه های مسئولیت پذیرانه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، خدمات پس از فروش است، در این زمینه مشکلاتی وجود داشت از جمله به دلیل عدم  امکان تشخیص قطعات یدکی  اصلی از تقلبی، در گذشته، بازار قطعات یدکی نامطمئن بود ولی در حال حاضر اجرای طرح اصالت قطعات، باعث می شود تا هم حداکثر ایمنی و هم اعتماد بیشتر مصرف کننده به خودروساز را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو