فونیکسریمکسبهتام

R۳ خودرویی که میتوان روی خرید آن حساب بازکرد

عصر خودرو- چندی پیش خودرو سازان راین از محصول جدید خود با نام R۳ رونمایی کرد.تنها خودرو چینی بازار که با قیمت ۴۴۹ میلیون در حال عرضه است.

R۳ خودرویی که میتوان روی خرید آن حساب بازکرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو با کیفیت ومتریال نسبتا مناسبی در حال تولید است که توان حرکتش را از پیشرانه ای 1٫3 لیتری 4 سلیندر 16سوپاپ با گیربکس چهار دنده اتوماتیک تیپ ترونیک می گیرد.نسخه ارتقاء یافته چانگان CX20خودرویی که میتوان روی مشخصات فنی وظاهری آن برای خرید حساب باز کرد.

    این خودرو دارای رینگ 15 اینچ آلومینیومی ترمزهای جلوی دیسکی و عقب کاسه ای می باشد. R3 از امکانات ایمنی مناسبی از قبیل ترمز ضد قفلABS))، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی(ESC) و سامانه مدیریت فشار باد لاستیک(TPMS) بهره می برد و مصرف سوخت ترکیبی 7٫1 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، مانیتور 9 اینچی با سیستم عامل اندروید، کلید های کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب از دیگر امکانات خودرو R3 میباشد که دارای گارانتی سه سال یا 60 هزار کیلومتر است.

    خودروسازان راین که در گذشته با دو محصول موفق آوانته و ورنا برند هیوندایی در بازار خودرو کشور شناخته شده بود بعد از آن با حضور نه چندان موفق ولکس C30 و ولا V5 کمپانی گریت وال چند سالی را در سکوت سپری کرد حالا با برنامه جدید و احیای نمایندگی های فروش وخدمات پس از فروش برنامه ریزی محصولات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم