فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۴ (۴۳)

خودرو ارزان نمی شود؛ نخرید زیان می کنید

عصر خودرو: سخنگوی شرکت خودروسازان راین معتقد است: با توجه به آغاز شهریورماه و به طبع آن آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است.

خودرو ارزان نمی شود؛ نخرید زیان می کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، امیدرضا طالشیان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد بابیان این مطلب گفت: افزایش قیمت خودرو طی سال‌های اخیر نه به سبب تحریم بلکه به سبب افزایش نرخ ارز و به دنبال آن افزایش هزینه‌ها بوده است، حال نباید انتظار داشت با رفع تحریم‌ها قیمت‌ها نیز به حالت سابق بازگردد.

    وی تأکید کرد: شک نداشته باشید در فاصله زمانی کوتاهی شاهد افزایش قیمت بیشتر خودروها خواهیم بود و افرادی که در انتظار کاهش قیمت خودرو هستند نه تنها موفق به خرید خودرو ارزان‌تر نمی‌شوند چه‌بسا مجبور به خرید خودرو با قیمت بالاتر خواهند‌ شد.
    طالشیان بابیان اینکه اگر تصور کنیم با رفع تحریم قیمت خودروی 50 میلیون تومانی، 30 تا 40 میلیون تومان می‌شود نادرست است، گفت: ‌در سال جاری هزینه‌های مختلف ازجمله قیمت مواد اولیه، بیمه، مالیات، دستمزد و غیره افزایش‌یافته است بنابراین نمی‌توان به کاهش قیمت خودرو امیدوار بود.
    وی درباره حضور این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد بابیان اینکه در این نمایشگاه هر 3 محصول خودروسازان راین، به‌صورت ویژه فروخته می‌شود تصریح کرد: خودرو ولکس C30  با 2 میلیون تخفیف ویژه تنها برای مشهدی ها عرضه می‌شود.
    طالشیان همچنین از تخفیف  1.5 میلیون تومانی برای ولکس C30  اتوماتیک و یک‌میلیون تومان برای خودرو جدید راین V5  خبر داد.
    وی همچنین از عرضه محصولات این شرکت به‌صورت آپشن شده نیز خبر داد و گفت: از این پس خریداران محصولات راین در زمان ثبت نام خودرو می توانند درخواست آپشن را ارائه کنند.
    به گفته سخنگوی شرکت خودروسازان راین این آپشن ها به‌طور معمول شامل کاهش ارتفاع، شیشه دودی، نصب بال عقب، سقف طرح کربن و رینگ  لاستیک‌های اسپرت اشاره کرد و افزود: قیمت نهایی آپشن ها در زمان نصب به مشتری اعلام می‌شود که در صورت تائید نصب خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو