فونیکسریمکسبهتام

خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد

عصر خودرو- شرکت چینی خودروهای الکتریکی نیو مدل‌های جدیدی را با تعویض باتری ارتقاء یافته عرضه می‌کند.

خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت چینی خودروهای الکتریکی شرکت نیو(Nio)در یک رویداد سالانه در روز شنبه (24 دسامبر) دو مدل ارائه کرد و خط تولید خود را در تلاش برای تصاحب سهم بیشتری از بازار با کاهش تقاضا برای خودرو گسترش داد. در این رویداد، نیو ES8 اصلاح‌شده و یک کوپه الکتریکی جدید با نام EC7 را عرضه کرد.

    کوپه با قیمت اولیه 488 هزار یوان (94 هزار و 286 دلار سنگاپور)، خریدارانی را هدف قرار می‌دهد که فضای بیشتر و همچنین عملکرد اسپرت می‌خواهند. قیمت ES8 جدید از 528 هزار یوان آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود تحویل به ترتیب در ماه مه و ژوئن آغاز شود.

    نیو همچنین آخرین نسل از ایستگاه‌های تعویض باتری خود را معرفی کرد که به رانندگان اجازه می‌دهد به جای شارژ مجدد باتری موجود، به سرعت باتری خود را با یک باتری جدید تعویض کنند.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، نیو در 11 ماهه اول سال 106 هزار و 671 دستگاه خودرو تحویل داد که تقریباً 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2021 افزایش یافته است. با این وجود، انتظار می‌رود تحویل سالانه با توجه به چالش‌های ناشی از بیماری همه‌گیر و سختگیرانه چین، هدف اولیه خود یعنی 150 هزار دستگاه را از دست بدهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط