فونیکسریمکسبهتام

لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس

عصر خودرو-کلاسن(klassen) نامی مطرح در صنعت بین المللی تیونینگ است که در زمینه ارائه محصولات لوکس و سفارشی فعالیت دارد. ۲۰ سال سابقه و حضور در کشور آلمان که نامی اثرگذار در صنعت خودرو محسوب می شود، کلاسن را به برندی معتبر و صاحب سبک تبدیل کرده است.

لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، کلاسن علاوه بر بنز و ب ام و، با دیگر برندهای بین المللی مانند فولکس واگن، رولز-رویس، رنجروور و... نیز پروژه های خاص و چشمگیری را ارائه کرده است.

در لینک زیر لیموزین کلاسن از برند رنجروور را مشاهده می کنید که علاوه بر امکانات اشرافی کابین، در قسمت بدنه نیز مجهز به سطح حافظتی VR8 شده است. این کد یعنی خودرو در برابر گلوله تا کالیبر 7.62 میلیمتر از فاصله 10 متری مقاومت دارد. جالب تر آنکه لاستیک ها نیز ضدگلوله هستند و پس از اصابت گلوله تا 80 کیلومتر توانایی طی مسیر دارند.

علاوه بر خودرو، کلاسن در زمینه ارائه انواع ون تشریفاتی/شخصی و همچنین قایق های تفریحی فوق لوکس نیز فعالیت گسترده ای دارد.

در تصویر زیر تعدادی از قایق های کلاسن با قیمت های نجومی آن ها را مشاهده می کنید: (قیمت ها مربوط به سال 2023 است)

اما همانطور که اشاره شد، بخش مهمی از فعالیت های کلاسن به ارائه ون های تشریفاتی مربوط می شود. میان پروژه هایی که تا کنون توسط کلاسن معرفی شده، تعداد زیادی از آن ها برپایه ون کلاس وی مرسدس بنز یا همان ویتو انجام شده است.

مرسدس بنز وی کلاس خودرویی است که در کلاس تجاری سبک تولید می شود و برای آن کاربردهای مختلفی در نظر گرفته می شود که از حمل بار و آمبولانس تا خودروی ویژه تشریفات را شامل می شود.

این کلاس از سال 1996 روی خط تولید قرار دارد.

ون های کلاسن با توجه به سفارش و کاربرد مدنظر مشتریان شخصی سازی می شوند تا به یک کابین لوکس متحرک تبدیل شوند. استفاده از صندلی های کاپیتانی، فناورانه های روز و ایمنی اولویت های تیونر در این پروژه ها محسوب می شوند.

گرم کن و تهویه، ماساژور کامل، دسترسی تنظیمی به عملیات های مرتبط با صندلی ها، نمایشگرهای اختصاصی، کفپوش، پرده های برقی، نورپردازی هوشمند، سیستم صوتی استریو از بهترین برندهای جهانی مانند نیم اودیو و بوز، نورپردازی هوشمند، تنظیم هوشمند دمای کابین و سامانه بهبود کیفیت هوا و... از جمله امکاناتی هستند که اینجا مدنظر تیونر قرار دارند.

در ادامه تصاویری از کابین مرسدس بنز وی-کلاس کلاسن را مشاهده می کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو