فونیکسریمکسبهتام

کروکی آنلاین نیمه شعبان افتتاح می شود

عصر خودرو- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: پروژه کروکی آنلاین در نیمه شعبان افتتاح می شود تا بتوان در ایام نوروز از آن استفاده کرد.

کروکی آنلاین نیمه شعبان افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در مراسم آئین رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه‌ای با حضور وزیر اقتصاد آقای احسان خاندوری، آقای بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی و آقای اعرافی عضو شورای نگهبان نکاتی مطرح شد.

    مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در دهه 90 حدود 4 شرکت داشتم، اما در سال 1401، 6 شرکت را مجوز داده ایم نکته این که این مجوز‌ها در بخش‌های های تخصصی اتکایی و موارد دیگر داده شده است و تخصصی هستند.

    او در ادامه گفت: تکافل از برنامه‌های دولت و ما بود کاری که بعد از دو دهه در دست اقدام بود، ولی به تعویق افتاده که امسال تحقق یافت. در مرحله اول تکافل به شکل محصول معرفی و با توجه به تجارب کسب شده تا بتوانیم در یک مرحله طولانی به مرحله صدور مجوز برای یک نظام و شرکت تکافل برسیم. تکافل کاملا اسلامی است  27 شرکت درگیر نظام تکافل هستند بیش از 40 شرکت بیمه‌ای داریم. نرخ رشد شرکت‌های بیمه تکاقل در دنیا 10 درصد است.

    بهزادپور می‌گوید: روش‌های مختلفی برای پوشش ریسک داریم یکی از این روش‌ها انتشار اوراق بیمه‌ای است که حدود 4 سال با همکاری سازمان بورس مشارکت داشته ایم، دو مصوبه از شورای فقهی بورس داریم که ما موفق شدیم برای شرکت‌های که درخواست داده بودند اجازه انتشار را دهیم.

    رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: یک نمایشگاه نیز در حال برگزاری است که پروژه‌های مختلفی در آن معرفی می‌شود پروژه‌های مانند راننده محوری، پرداخت خسارت سریع، پنجره واحد هوشمند و... از این موارد است.

    او افزود: در حوزه آموزش اقداماتی خوبی را انجام داده ایم  و تفاهم نامه های خوبی با کشور دیگر داریم که سبب می شود بهره‌گیری از استاندار‌های بین‌المللی و ارتباط توسط پژوهشکده داشته باشیم در کل اقدامات خوبی رخ داده  تفاهم نامه های مختلفی داریم یکی با مالزی و دیگری امارات که اولین دوره آن هفته آینده است و همکاران ما می‌روند این گام جدیدی است در کنار این با دانشگاه تهران نیز توافقاتی داشته ایم.

    به گفته بهزادپور، در بحث نو آوری اقدامات خوبی رخ داده و تنها در حد ایده نیست، در بحث طرح نوآوری به دنبال این هستیم که نوآوری را به یک تفکر غالب تبدیل کنیم تا بتواند نیاز‌های آینده رو پوشش دهد.

    او گفت: در حیطه سلامت و بهداشتی کشور در حال اقداماتی هستیم با پلیس راهور همکاری داشته ایم.یکی از پروژه ها کروکی انلاین است که نیمه شعبان افتتاح شود تا بتوان در زمان ایام نوروزی از آن استفاده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط