فونیکسریمکسبهتام

توجه ویژه مکث موتور به مسئولیت‌های اجتماعی

آموزش رانندگی آفرود با خودرو کلوت

عصر خودرو- توجه به موضوع آموزش در کنار فروش و ارائه خدمات پس از فروش جز یکی از اصلی‌ترین وظایف اجتماعی شرکت‌های تولیدکننده خودرو در جهان است. گروه ماموت به‌عنوان یکی از بازیگران بزرگ در حوزه خودروهای تجاری و سواری در کشور از قدیم توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش داشته است.

آموزش رانندگی آفرود با خودرو کلوت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نخستین نمود این موضوع در زمان ارائه محصولات اسکانیا در این گروه صنعتی نمایان شد که موضوع آموزش را پیش از تحویل محصولات به مشتریان انجام می‌داد. اکنون شرکت مکث موتور به‌عنوان بال آسیایی ماموت خودرو در اقدامی جدید برنامه آموزش آفرود را با خودرو کلوت به‌ عنوان یک پیکاپ قدرتمند آفرودی آغاز کرده است. در این سری برنامه که از طریق شبکه‌های اجتماعی این شرکت پخش می‌شود، موضوعات و دانستنی‌های مهم برای رانندگی آفرود به مشتریان آموزش داده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به آشنایی با تجهیزات آفرودی و مباحث فنی آفرود، اصول کمپینگ در طبیعت و همچنین اصول و تکنیک‌های رانندگی در کویر، جنگل و کوهستان اشاره کرد.

    اهداف آموزشی:
    شرکت مکث موتور در تبلیغات اخیر خود این موضوع را به مخاطبان نشان داد که خریداران کلوت اتوماتیک به ‌عنوان یک خودرو پیکاپ لزوماً نباید آفرودباز باشند چرا که این خودرو از نظر فنی، ایمنی و امکانات رفاهی در وضعیتی قرار دارد که می‌تواند به‌سادگی وظایف یک خودرو شاسی‌بلند را انجام دهد. کلوت اتوماتیک یک موتور 2.4 لیتری توربو دارد که 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و این بازده از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چهارچرخ این پیکاپ منتقل می‌شود. علاوه بر مشخصات فنی، سیستم‌های ایمنی قابل‌قبول مثل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز ABS و سیستم EBD و همچنین سیستم ترمز کمکی و دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو در این خودرو وجود دارد به ‌علاوه این‌ها، در بخش امکانات رفاهی نیز کلوت اتوماتیک با داشتن سیستم استارت و ورود بدون کلید، آینه‌های برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو، سیستم تهویه اتوماتیک با پنل لمسی و صندلی‌ برقی راننده، امکاناتی مشابه خودروهای کراس‌اوور هم قیمت خود را دارد با این تفاوت که این محصول یک خودرو دو دیفرانسیل با موتوری قدرتمند به‌حساب می‌آید و خریداران می‌توانند هم برای استفاده شهری و هم برای رانندگی در جاده و خارج از جاده از آن استفاده کنند.

    این سیاست‌گذاری شرکت مکث موتور باعث شد تا بخشی از بازار که اصطلاحا آفرودباز نیستند و تاکنون تجربه‌ای هم در این حوزه نداشته‌اند، مشتاق به خریدن این پیکاپ بشوند. در همین راستا مکث موتور بر خود وظیفه دانست تا پکیج کاملی از آموزش‌های رانندگی آفرود را برای مشتریان خود و ‌بخصوص آن دسته از خریداران که این خودرو را برای استفاده غیر آفرودی تهیه‌کرده‌اند و ممکن است گاهی بخواهد به دل طبیعت بزنند، آماده کند. شما می‌توانید برای مشاهده این ویدیوهای آموزشی به شبکه‌های اجتماعی و همچنین وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.maxmotorco.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط