فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه آینده؛

هراز و چالوس یکطرفه می‌شود

عصر خودرو- سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به افزایش ۷.۱ درصدی تردد خودروها در محورهای برون‌شهری جزئیات محدودیت ترافیکی تا شنبه هفته آینده را اعلام کرد.

هراز و چالوس یکطرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی 24 ساعت گذشته مطابق اطلاعات دریافتی از 2524 ترددشمار فعال، تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.1 درصد افزایش یافته است.

    سهم وسایل نقلیه سنگین 14.7 درصد ، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده است.

    بیشتر بخوانید
    اجرای "پویش همراهان سفر ایمن" در 100 ایستگاه جاده‌ای + فیلم

    محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا شنبه آینده

    1.موتورسیکلت :

    تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1401/12/20 از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    * تبصره : تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    2.سواری :

    الف) محور کندوان :

    1- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا 17 و 18 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

    2- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 18 و 19 اسفند 1401 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    ب) محور هراز :

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا  24 روزهای پنجشنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    3.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

    1- محور کندوان : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

    2- محور هراز:

    الف) تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

    ب) تردد  کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24  امروز و همچنین از ساعت 6 ات 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های 1401/12/18 و 19 از محور هراز ممنوع است.

    3- محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر:

    تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال محور تهران-فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    4- محورهای قم:

    تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت تا ساعت 18 امروز از:

    الف) میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان 72 تن به سمت اتوبان قم – کاشان) تردد کنند.

    ب) عوارضی اتوبان – قم کاشان به سمت میدان 72 تن ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم – کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم – تهران و سلفچگان) تردد کنند.

    ج) جاده قدیم کاشان – قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر سپس اتوبان کاشان-قم) تردد کنند.

    *تبصره : اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو