فونیکسریمکسبهتام

پلمب یک واحد غیرمجاز پیش فروش غیرقانونی خودرو در کرج

عصر خودرو- رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز ضمن هشدار به فروشندگان و دفاتر فروش خودرو در مورد پیش فروش غیر قانونی خودرو در این استان، گفت: یک واحد غیرمجاز پیش فروش عرضه خودرو پلمب شد و ۶ واحد تذکر دریافت کردند.

پلمب یک واحد غیرمجاز پیش فروش غیرقانونی خودرو در کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی سیاهوشی اظهار کرد: هیچ شرکتی حق پیش فروش خودرو ندارد و این اقدام تخلف محسوب شده و متقاضیان خرید خودرو در این استان فقط از طریق نمایندگی های مجاز شرکت های خودروسازی کشور اقدام کنند.

    وی اضافه کرد: برخی آگهی ها در فضای حقیقی و مجازی درخصوص ثبت نام پیش خرید خودرو در حال انتشار است که همه آنها کذب است و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

    سیاهوشی خاطرنشان کرد: مردم برای پیش خرید خودرو فقط از طریق نمایندگی های شرکت مجاز اقدام به ثبت نام و یا خرید خودرو کنند تا از هرگونه کلاهبرداری در این زمینه پیشگیری شود.

    وی گفت: هرگونه واریز مبلغ با عنوان پیش خرید فقط باید به حساب شرکت خودرو ساز باشد و از واریز وجه به حساب شخصی خودداری نمایند.

    سیاهوشی افزود: روز گذشته یک واحد پیش فروش غیرمجاز خودرو اقدام به دریافت وجه به عنوان پیش خرید خودرو از متقاضیان دریافت کرده که فوری توسط مراجع قضایی پلمب شد.

    وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات و فعالیت دفاتر پیش فروش خودرو مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره تلفن 36117 اطلاع رسانی کنند.

    وی دربخش دیگری ازسخنان خود به برخی تبلیغات مجازی مبنی بر خدمات فنی هشدار داد و گفت: اخیرا شکایات زیادی از شرکت های خدمات فنی توسط شهروندان به شورای حل اختلاف اتاق اصناف البرز واصل شده که خدمات ناقص به مردم ارائه کرده و مبالغ هنگفتی دریافت کردند .

    رییس بازرسی و نظارت مرکز اتاق اصناف البرز از شهروندان خواست برای دریافت خدمات از اتحادیه های مربوطه استعلام بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط