فونیکسریمکسبهتام

بائوجون Yep ؛ از ارزان ترین و ارزنده ترین خودروهای چینی +عکس

عصر خودرو- در مطلب امروز سراغ یکی دیگر از خودروهای ارزان قیمت بازار چین می رویم که از ۱۰۷۰۰ تا ۱۲۵۰۰ دلار در بازار چین قیمت دارد.

بائوجون Yep ؛ از ارزان ترین و ارزنده ترین خودروهای چینی +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، بائوجون یوئه یه که در بازارهای خارجی با نام Yep شناسایی می شود یک کراس اوور جعبه ای کوچک با شباهت بسیار زیاد به سوزوکی جیمنی محبوب، است. این خودرو از منظر ابعاد برابر با 3381 میلیمتر در طول، 1685 میلیمتر در عرض و 1721 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2110 میلیمتر است. وزن خودرو 1006 کیلوگرم محاسبه شده و ظرفیت قسمت بار برابر با 715 لیتر است.

در بخش پیشرانه بائوجون یونه یه از تک موتور الکتریکی 67 اسب بخاری با گشتاور 140 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز موتور از بسته باتری 28.1 کیلووات ساعت تامین می شود تا برد حرکتی 303 کیلومتر را فراهم کند. شارژ کامل باتری با شارژر استاندارد حدود 8.5 ساعت زمان می برد.
گفتنی است که موتور الکتریکی با محور عقب در ارتباط است و بیشینه سرعت نیز 100 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه 15 اینچی نصب شده اند.

کابین بائوجون یوئه یه برای این رده قیمتی شرایط بسیار ایده آلی دارد. حضور فناورانه ها شامل دو نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه بسیار جذاب به نظر می رسد. کیفیت مواد اولیه جزئیات کابین نیز کاملا قابل قبول است.

از ویژگی های کابین می توان به استارت دکمه ای، ریموت استارت، بلوتوث، پاور ویندوز جلو، آینه های الکتریکی، سنسور باران، تنظیم الکتریکی صندلی ها و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز با یک محصول ارزنده روبرو می شویم که دارای امکاناتی مانند: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، ترمز پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس و... است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم