فونیکسریمکسبهتام

فورد ۸۷۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد

عصر خودرو- خودروساز آمریکایی فورد ۸۷۰ هزار کامیون از نوع F-۱۵۰ را به دلیل فعال شدن غیرمنتظره ترمز دستی فراخوان کرده است.

فورد ۸۷۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فورد موتور اعلام کرد که 870 هزار کامیون F-150 را در ایالات متحده به دلیل خطر فعال شدن غیرمنتظره ترمز دستی برقی به دلیل مشکل احتمالی سیم کشی فراخوان کرده است.
    بر اساس پرونده‌ای که در اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) ارائه شده است، این فراخوان کامیون‌های F-150 مدل سال 2021 تا 2023 را شامل می‌شود و این کامیون‌ها که مجهز به یک سیستم اگزوز هستند را پوشش می‌دهد.

    این خودروساز گفت که تماس با محفظه محور عقب ممکن است به دسته سیم آسیب برساند و باعث شود که ترمز دستی برقی به طور غیرمنتظره‌ای فعال شود.

    فورد اعلام کرد که 918 ادعای گارانتی و سه گزارش میدانی برای وضعیت پارگی سیم در آمریکای شمالی دریافت کرده است.   از این تعداد، 299 مورد نشان دادند که ترمز دستی برقی به طور ناخواسته فعال شده است از جمله 19 موردی مه در حین رانندگی رخ داده و خطرساز شده است.

    فورد گفت از تصادفات یا جراحاتی که مربوط به این نقص فنی بوده هنوز اطلاعی ندارد. فروشندگان برای رفع این نقص یک تسمه محافظ، نوار چسب نصب می‌کنند و در صورت لزوم تسمه را تعویض می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم