فونیکسریمکسبهتام

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

«پژو ۲۰۶»؛ دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیشترین تخلف سرعت را مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ دانسته و درباره علت آن گفت: این خودرو در بین جوانان خیلی خواهان دارد و رانندگان اغلب هزینه‌های زیادی روی این خودرو انجام می‌دهند و آنرا از حالت استاندارد خارج می‌کنند.

«پژو ۲۰۶»؛ دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پلیس راهور تهران، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: در برخورد با تخلفات حادثه ساز در سه ماهه اخیر بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین ها ثبت شده و پلیس در گشت‌های محسوس و نامحسوس با آن برخورد داشته اند خودرویی بوده که با بیش از 185 کیلومتر بر ساعت در حال تردد بوده که این خودرو متوقف و اعمال قانون شد.

    وی افزود: بیشترین ارتکاب تخلف نیز بین ساعت‌های 1 تا 2 بامداد بوده که بزرگراههای شهر تهران خلوت است و این جسارت برای رانندگان پیش می‌آید تا با سرعت بیشتری رانندگی کنند.

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که بیش از 50 کیلومتر بر ساعت از حد مجاز رانندگی می‌کنند رانندگان و مالکان این وسیله نقلیه به کلاس آموزشی دعوت می شوند.

    سرهنگ شریفی ادامه داد:طی سه ماهه اخیر یکهزار و 137 نفر از رانندگان حادثه‌ساز به کلاسهای آموزشی فراخوانده شده اند و مجدد مورد بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شده اند.

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بررسی‌ها همچنین مشخص شد که بیشترین سرعت هم در بزرگراه امام علی(ع) بوده که عدد 137 را نشان داده که خودرو توقیف گردیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط