فونیکسریمکسبهتام

گلکسی ال۷ ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس

عصر خودرو- مدتی پیش، جیلی از چشم انداز خود برای ارائه محصولات لوکس با برند گلکسی خبر داد و اکنون کراس اوور گلکسی ال۷ رونمایی شده که بخشی از برنامه جیلی برای معرفی حداقل ۳ خودرو گلکسی در سال ۲۰۲۳ محسوب می شود.

گلکسی ال۷ ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، گلکسی ال7 در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از 19500 هزار دلار آغاز می شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودروهای روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می دهد.

تم دو رنگ سقف و بدنه نیز بر جذابیت های کار افزوده است.

جیلی گلکسی ال7 از منظر ابعاد برابر با 4700 میلیمتر در طول، 1905 میلیمتر در عرض و 1685 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2785 میلیمتر است. برای آن که مقیاسی را در ذهن خود تصور کنید، باید بگوئیم که 40 میلیمتر در مقایسه با کیا اسپورتیج 2023 طول بیشتری دارد.

در این بخش از تپنده 1.5 لیتری 163 اسب بخاری در هماهنگی با موتور الکتریکی استفاده شده که مجموعا 390 اسب بخار خروجی و 535 نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده جدید 3 سرعته دی اچ تی هماهنگ می شود. بیشینه سرعت روی 200 کیلومتر برساعت بطور الکترونیکی محدود شده است.
در بخش باتری با 2 آپشن روبرو می شویم، یکی 9.11 کیلووات ساعت که برای پیمایش 55 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص کفایت می کند و دیگری 18.7 کیلووات ساعت که برد حرکتی را به 115 کیلومتر افزایش می دهد.

بخش بنزینی پیشرانه در واقع به عنوان ژنراتور برای شارژ باتری ها عمل می کند و برد حرکتی گلکسی ال7 را به 1310 کیلومتر افزایش می دهد.
فضای داخل کابین براساس اصول طراحی مینمیال شکل گرفته و کیفیت مواد اولیه نیز در سطح بالایی قرار دارد. اینجا 3 نمایشگر روی کنسول اصلی جلو قابل مشاهده است. نمایشگر اطلاعات کیلومتر 10.25 اینچی پیشت فرمان، نمایشگر 13.2 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در قسمت میانی کنسول و نمایشگر 16.2 اینچی مقابل سرنشین جلو قرار گرفته است. نمایشگر هداپ 25.6 اینچی نیز در حالت آپشن ارائه می شود.

این نمایشگرها مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی گلکسی جیلی فعال هستند.

از دیگر امکانات این قسمت باید به گرم کن و تهویه صندلی های جلو، امکان سفارش استراحتگاه پا برای صندلی سرنشین ها، سیستم صوتی اینفینیتی با 11 بلندگو و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی، گلکسی ال7 مجهز به سطح 2 رانندگی خودران است که این استاندارد به مفهوم حضور مجموعه ای از سنسورهای دقیق و دستیار ایمنی خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم