فونیکسریمکسبهتام

برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در ارومیه

عصر خودرو- کلانشهر ارومیه به عنوان میزبان، فعالان برجسته صنعت خودرو و قطعات کشور را پذیرا خواهد بود. نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته ایران-ارومیه تحت نظارت شرکت مدیریت رویدادهای نمایشگاهی اهورا برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ در شهر ارومیه خواهد بود

برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در ارومیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ارومیه، دومین شهر ترافیکی ایران با جمعیتی بیش از 1/200/000 نفر است. این شهر یکی از مراکز مهم صنعت حمل و نقل و ترانزیت بین‌المللی کشور است و در استان آذربایجان غربی نزدیک به مرز کشور ترکیه قرار دارد.شهر ارومیه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی را برای حضور و سرمایه‌گذاری فعالان صنعت خودرو و قطعات کشور فراهم آورده است.

    روند ثبت نام هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ارومیه 1402
    برای شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ایران-ارومیه، فرم ثبت نام را تکمیل و به ستاد برگزاری ارسال نمایید.

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09128698581 حسین طالبی مدیر پروژه نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ارومیه تماس حاصل نمایند.

    سوالات متداول
    1. محل برگزاری نمایشگاه کجاست؟
    پاسخ: هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته ایران-ارومیه در کلانشهر ارومیه، استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

    2. چه زمانی این رویداد برگزار می‌شود؟
    پاسخ: تاریخ برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 31 مرداد تا 3 شهریور 1402 است.

    3. چگونه می‌توانم در این نمایشگاه شرکت کنم؟
    پاسخ: برای شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ایران-ارومیه، فرم ثبت نام را تکمیل و به ستاد برگزاری ارسال نمایید.

    4. آیا ارومیه منطقه مناسبی برای صنعت خودرو است؟
    پاسخ: ارومیه به عنوان دومین شهر ترافیکی ایران با جمعیتی بیش از 1/200/000 نفر و مرکز صنعت حمل و نقل و ترانزیت بین‌المللی کشور، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی را برای حضور و سرمایه‌گذاری فعالان صنعت خودرو و قطعات کشور فراهم آورده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم