فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از آینه جدید «ریرا» توسط شفق دانا

عصر خودرو- شرکت شفق دانا به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده OEM و افترمارکت قطعات تزئینی خودرو در نمایشگاه قطعات تهران از دو آینه جدید برای خودروهای ریرا (k۱۲۵) و شاهین رونمایی کرد.

رونمایی از آینه جدید «ریرا» توسط شفق دانا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، از مشخصه های آینه جانبی ریرا می توان به قابلیت نصب دوربین 360 درجه، آلارم نقطه کور، قابلیت نصب جام الکتروکرومیک، قابلیت نصب موتور تنظیم جام حافظه دار، موتور برقی اتود فلد، موتور برقی تنظیم جام آینه، سنسور دما، راهنما و گرمکن اشاره کرد.

همچنین آینه جدید خودرو شاهین نیز امکاناتی همچون موتور برقی اتو فلد، موتور برقی تنظیم جام آینه، سنسور دما، راهنما و گرمکن را دارا است.

این شرکت پیشتر از آینه داخلی الکتروکرومیک خود که قابلیت نصب بر روی تمامی خودروها را دارد رونمایی کرده بود. این آینه قابلیت هایی از قبیل تغییر وضعیت شب و روز به صورت خودروکار، ارتقا ایمنی با کاهش تابش خیره‌کننده نور، سنسور دریافت نور از خودروهای عقب و کنترل بازتاب بر اساس شدت نور، مجهز به سنسور نور محیط و دکمه روشن و خاموش به صورت دستی را دارد.

شرکت شفق دانا از سال 1363 فعالیت خود را در حوزه تولید قطعات پلیمری مورد نیاز صنعت خودرو آغاز کرده و اکنون یکی از اصلی ترین تامین کنندگان قطعات تزئنی و پلیمری خودروسازان داخلی به حساب می‌آید.

این شرکت در هجدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 22 تا 25 مرداد ماه 1402 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در غرفه 21 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط