فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس

عصر خودرو- اگر در رابطه با زیباترین محصولات مرسدس بنز نظرسنجی برگزار شود قطعا یکی از شانس های اصلی این رویداد، جی تی کوپه خواهد بود. این مرسدس زیبا اکنون جدیدترین ویرایش سال ۲۰۲۴ را در مجموعه مرسدس بنز دارد که با نام کامل مرسدس-آ ام گ جی کوپه ۲۰۲۴ شناسایی می شود.

جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، جی تی کوپه 2024 یک خودرو سطح بالا است که تمامی ویژگی های برتر در این صنعت را همراه خود دارد. طراحی آئروداینامیک بی نقص که مقاومت بسیار کمی در برابر جریان هوا ایجاد می کند، زیبایی بی پایان و استفاده از بهترین مواد اولیه در قسمت های مختلف به تولید این دلبر آلمانی منتج شده است.

در قسمت های مختلف بدنه از پنل فیبرکربن استفاده شده که جذاب ترین بخش آن به دیفیوزر عقب و خروجی های اگزوز داخل آن مربوط می شود.

در این نمونه جانمایی صندلی های 2+2 نیز در نظر گرفته شده که کابین را در شرایط کاربردی تری برای یک کوپه جی تی قرار می دهد هرچند فضای کافی در ردیف دوم وجود ندارد اما به هر ترتیب این جانمایی یک امتیاز محسوب می شود.
سامانه تمام چرخ اختصاصی مرسدس بنز با نام 4متیک پلاس در وضعیت فعال قرار دارد. مرسدس بنز، کوپه جدید خود را تنها در تریم های جی تی 63 و جی تی 55 با پیشرانه 8 سیلندر عرضه می کند.

جی تی 63 کوپه که تریم پرچمدار این محصول است با تپنده 577 اسب بخاری و گشتاور 800 نیوتن متر روانه بازار می شود. این اعداد حاصل کار موتور 4 لیتری توربودوقلو است.
خودرو طی 3.1 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد که این آمار حدود 0.4 ثانیه از نسخه رودستر بهتر است.

جی تی 55 کوپه از پیشرانه 8 سیلندر خود برابر با 469 اسب بخار خروجی و 700 نیوتن متر گشتاور می گیرد. شاخص صفر تا 96 کیلومتر این تریم نیز 3.8 ثانیه محاسبه شده است.
بیشینه سرعت هر دو مدل برابر با 315 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده نیز وضعیت مشابهی در نظر گرفته شده و انتخاب اصلی، نمونه 9 سرعته اتوماتیک بوده است.
دیفرانسیل ضد لغزش الکترونیکی، سیستم ترمز با دیسک های کامپوزیتی که 390 میلیمیتر در چرخ جلو قطر دارند و همچنین سیستم تعلیق تطبیقی از دیگر  امکانات جی تی کوپه جدید است.

آ ام گ در نظر دارد تا در سال 2024، آپشن ترمز با دیسک های 420 میلیمتری سرامیکی را نیز برای این تریم ها فعال کند

قیمت هنوز مشخص نشده اما در تریم پرچمدار احتمالا باید منتظر بالای 200 هزار دلار باشیم!

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم