فونیکسریمکسبهتام

ایران‌خودرو توضیح داد

جابه جایی هواکش درِ موتور ۲۰۷ براساس الزامات استانداردی

عصر خودرو- در پی انتشار تصویر محصول ۲۰۷ تولید شده مطابق با استانداردهای ۸۵ گانه در شبکه‌های اجتماعی، ایران‌خودرو درخصوص علت جابه جایی هواکش روی درِ موتور این خودرو توضیح داد.

جابه جایی هواکش درِ موتور ۲۰۷ براساس الزامات استانداردی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، ایران‌خودرو اعلام کرده، جابه جایی هواکش از روی درِ موتور محصول پژو 207 بر اساس الزامات استاندارد 85 گانه، به منظور اجرای استاندارد حفاظت از عابر پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در موتور انجام شده است.

    براساس این گزارش، در محصولات خانواده 207، با اعمال استاندارد حفاظت از عابر پیاده، محل عبور هوا مانند محصول رانا به صورت شبکه ای بر روی حصیری زیر شیشه جلو در نظر گرفته شده است.

    این گزارش می‌افزاید، هواکش روی درِ موتور یکی از مشخصات ویژه 207 محسوب می شود که مورد علاقه مشتریان جوان این خودرو است، اما براساس استاندارد حفاظت از عابر پیاده، حذف زائده های روی سطح درِ موتور الزامی است، زیرا فرض بر این است که در برخورد سپر جلو با پای عابر پیاده، عابر باید روی سطح در موتور پرتاب شود و هر گونه زائده و برجستگی روی در موتور باعث‌ صدمه به ناحیه سر می‌شود و به همین دلیل دریچه روی درِ موتور 207 جابه جا شده است.

    گفتنی است، 207 با استانداردهای 85 گانه، هنوز تجاری‌سازی و وارد بازار نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط