فونیکسریمکسبهتام

خودروسازان وضعیت خوبی در خدمات پس از فروش ندارند

عصر خودرو- نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، گفت: خودروسازان در این زمینه نیز تافته‌ی جدا بافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند.

خودروسازان وضعیت خوبی در خدمات پس از فروش ندارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، علی جدی درباره وضعیت گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش در کشور برای کالاهای مختلف از جمله موبایل و خودرو، گفت: هر تولیدکننده‌ای که به دنبال حفظ مشتری و توسعه بازار خود باشد، باید به ارائه خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای کند در غیر این صورت آسیب می‌بیند، زیرا زمانی که ارائه این خدمات مناسب نباشد یا فروشنده گارانتی مناسبی ارائه نکند، مشتری به سراغ کالای دیگری می‌رود.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه خدمات پس از فروش بازی دو سر برد است و هم فروشنده و هم مصرف‌کننده از آن سود می‌برد، ادامه داد: در صورتی که تولیدکننده به وظایف خود در ارائه گارانتی مناسب یا خدمات پس از فروش عمل نکند، سازمان حمایت از مصرف کننده باید با متخلفان برخورد کند و منافع مصرف کننده را در نظر گیرد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا خدمات پس از فروش به درستی ارائه می‌شود؟ اضافه کرد: برخی تولیدکنندگان در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌برند زیرا می‌دانند در صورتی که مشتری از گارانتی و خدمات پس از فروش راضی باشد، نه تنها می‌توانند بازار خود را حفظ کنند بلکه بر تعداد مشتریان آن‌ها نیز افزوده می‌شود اما برخی دیگر نیز نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند.

    نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، تصریح کرد: خودروسازان در این زمینه نیز تافته‌ی جدا بافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط